צפו בתקציר: 3:3 סוער בין בני יהודה למ.ס. אשדוד

שחקני אשדוד חוגגים
שחקני אשדוד חוגגים | דני מרון

הקבוצה מעיר הנמל עלתה ליתרון כפול אחרי 11 דקות בלבד משערים של דוד ובריהון, אולם בן שמעון איזן את התוצאה עם צמד ראשון בליגה. מוואסי בן ה-19 החזיר את היתרון לאורחת, אך ז'אן קבע חלוקת נקודות

(גודל טקסט)

אולי אחת הטענות הגדולות נגד קבוצות ליגת העל מאז החזרה מפגרת הקורונה, היא נגד המשחקים המשמימים ונטולי השערים למרות שלרוב הקבוצות אין ממש על מה לשחק. אבל כשזה מגיע למשחקים של בני יהודה ואשדוד ברור לכולנו שאנחנו הולכים ליהנות. הערב (ראשון) השתיים נפגשו באצטדיון בלומפילד וכבשו שישה שערים ונפרדו בתיקו 3:3 מהנה במיוחד, במסגרת המחזור ה-30 של הפלייאוף התחתון.

הפתיחה הייתה מסחררת כבר מהדקות הראשונות ואשדוד עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית משער של מי אם לא דין דוד, שקיבל כדור רוחב מיעקב בריהון ודחק בנגיעה לרשת. בדקה ה-11 היה תורו של המבשל להבקיע. שלומי אזולאי בעט לכיוון השער, שאבי הדף ובריהון השתלט על הרביאונד והכפיל עם בעיטה שטוחה.

הקצב הגבוה לא נרגע ובני יהודה צימקה ל-2:1 בדקה ה-18, לאחר שרועי בן שמעון כבש את בנגיחה לאחר הרמה טובה של שי מזור ובדקה ה-56 השלים צמד וגם הפעם כבש בנגיחה. בדקה ה-76 חמזה מוואסי בן ה-19 החזיר את היתרון לאשדוד עם שער נפלא מרחוק, אבל אם חשבתם שהסיפור נגמר כדי שתחשבו שוב. בתוספת הזמן, החלוץ דור ג'אן שנכנס רק שש דקות קודם לכן, כבש ואיך לא? בנגיחה. נראה שאם היה עוד זמן היו נכבשים עוד מספר שערים, אבל אנחנו לא מתלוננים. 3:3 מדהים בבלומפילד!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי