איביץ' לקראת הפועל חיפה: "המטרה שלנו משמעותית יותר"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עשויה לזכות באליפות בסמי עופר (שלישי, 20:45 בספורט4), המאמן שומר על דריכות: "יהיה קשה, הם הפסידו רק מולנו בפלייאוף". ריקן: "רוצים לעשות צעד לעבר המטרה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב תוכתר מחר (שלישי) רשמית לאלופת המדינה בפעם השנייה ברציפות? הערב סיימו הצהובים את ההכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל חיפה (שלישי, 20:45 בספורט4), בסיומו הם יוכתרו רשמית אם מכבי חיפה תמעד במשחק שייערך במקביל בבלומפילד נגד הפועל תל אביב. אם גם מכבי תל אביב וגם מכבי חיפה ינצחו, הפער יישאר על 12 נקודות כשבקופה יהיו 12 נקודות, משמע זכייה מעשית באליפות, אולם עדיין לא רשמית.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן ולדימיר איביץ', שעדיין לא הפסיד העונה בליגה: "מצפה לנו משחק נגד הפועל חיפה, שיהיה השני מולם בפלייאוף. המשחק הראשון לא היה קל, ניצחנו 0:2 אבל זה היה משחק קשה, הם יצרו הזדמנויות ולאחר המשחק גם הראו שהם מוכנים לשלב הזה בליגה, ולראייה העובדה שם הפסידו רק במשחק מולנו".

עוד אמר איביץ' לקראת המשחק: "אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו ויודעים מה אנחנו רוצים לעשות – להיות מוכנים ולתת את המקסימום במשחק. כמו בכל משחק, אנחנו חייבים להישאר מרוכזים מהפתיחה ועד שריקת הסיום והמטרה שלנו היא כמו תמיד – שלוש נקודות. להפועל חיפה יש את המטרה שלה, גם לנו, אבל אני חושב שהמטרה שלנו משמעותית יותר. יהיה משחק מעניין וקשוח כמו המפגש הקודם ונראה מה יקרה".


שכטר במפגש הקודם נגד הפועל חיפה בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

הקשר אבי ריקן, שכבש בשבת בדרבי נגד הפועל תל אביב, הוסיף: "מצפה לנו משחק לא קל. נגד יריבה שהקשתה עלינו העונה. אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון אחרי הניצחון האחרון, אבל שוב, מצפות לנו 90 דקות לא קלות. אנחנו צריכים להגיע מוכנים, אנחנו מתכוננים כמה שאפשר ביומיים ששיש לנו ורוצים לעשות עוד צעד משמעותי לעבר המטרה".

הפועל חיפה היא אחת מחמש הקבוצות היחידות שכבשו העונה נגד מכבי ת"א, כשסחטה ממנה בסיבוב השני 1:1 בסמי עופר משער עמוק בתוספת הזמן. במכבי תל אביב עשוי לשחק הבלם איתן טיבי, שנעדר מסגל הקבוצה לאחר שאביו הלך לעולמו ומאז ששב לסגל ישב על הספסל. מי שעשוי לפתוח הוא החלוץ אלמוג אילון שכבש ובישל בשבת ובתמונת ה-11 נמצא גם ניק בלקמן, כך שיונתן כהן צפוי לרדת לספסל. בתמונת ההרכב נמצא גם דור פרץ שלא פתח בשבת, כחלק מהרוטציה שמבצע איביץ'. כידוע, כבר בשבת תארח מכבי תל אביב את הפועל תל אביב לדרבי הרביעי העונה. 


הרכב משוער:
דניאל טננבאום; אנדרה ג’ראלדש, שחר פיבן, שרן ייני (ז'איר אמאדור), אנריק סאבוריט, אופיר דוידזאדה; דור פרץ (אייל גולסה), דן גלזר, אבי ריקן, איילון אלמוג (ניק בלקמן); איתי שכטר (ניק בלקמן).


ריקן. צפוי לפתוח גם מחר בכרמל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי