מכבי ת"א כואבת את כאבו של נחמיאס, ומבטיחה שיפור בניצול המצבים

play
נאלץ לצאת. נחמיאס הפצוע | דני מרון
תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:2 02:37

"הכדורגל כל כך מאכזב לעתים", אמרו במועדון לאחר פציעת הבלם, שכבר לא ישוב העונה. הצהובים שוב הירבו להחמיץ: "ראינו עד כמה ספרד התקשתה למרות שהחזיקה כל כך הרבה בכדור. נלך ונשתפר גם בנתון הזה". דור תורג'מן יצא מאוכזב, אך ימשיך לקבל דקות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עצב רב במכבי תל אביב עם הידיעה אמש (רביעי) שעידן נחמיאס קרע את הרצועה הצולבת בברכו וסיים את העונה. בזה אחר זה יצאו שחקני הקבוצה מאיצטדיון בלומפילד אחרי הניצחון על הפועל ירושלים בגביע הטוטו, כשרק דבר אחד מעניין אותם – הבלם שהיה באותה עת בבדיקות במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. נחמיאס מיעט לשחק העונה. מאז תחילת ספטמבר לא ראה דשא במשחק רשמי, אבל אחרי המחנה בו היה טוב באנטליה, החליט המאמן ולדאן איביץ' לתת לו את חולצת ההרכב אמש.

נחמיאס ידע שאין לו יותר מדי סיכוי לפלס מקום לסגל העונה, אבל הוא האמין בעצמו וקיווה כי איביץ' ישנה את דעתו עליו וייתן לו דקות. אמש זו היתה מבחינתו דרך להוכיח את עצמו מחדש בפני הסרבי, אף שהתכניות של מכבי תל אביב היו להשאילו בחלון ההעברות בעוד חודש. כעת יצטרך הבלם לבחור את דרך הטיפול ואת השיקום שהוא יעבור אחרי שככל הנראה יעבור את הניתוח. "הכדורגל כל כך מאכזב לעתים", אמרו אמש במכבי תל אביב. "שחקן חוזר לשחק אחרי שלושה חודשים וכבר אחרי כמה דקות נפצע כל כך קשה. כל כדורגלן שמצליח לעשות קריירה בלי פציעה קשה, צריך להגיד אלף פעם תודה".

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב פצוע
אמור היה לצאת להשאלה בינואר. נחמיאס | דני מרון

בחזרה למשחק. במכבי תל אביב יצאו ממנו ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה ניצחה והשחקנים באו ברצינות ובנחישות על אף שמדובר במשחק שולי. מצד שני, שוב סבלה מכבי תל אביב מבעיה של ניצול מצבים, סממן שהיה מאוד מרכזי מבחינתה לפני פגרת המונדיאל. בעיקר במחצית השנייה מכבי תל אביב היתה על רחבת ה-16 של הפועל ירושלים ובתוכה אבל למעט שער לקראת סיום של ג'ורג'ה יובאנוביץ', היא הרבתה להחמיץ ולא ידעה להרוג את המשחק מוקדם.

מי שיצא מאוכזב הוא החלוץ הצעיר דור תורג'מן שקיבל משחק מלא, אבל לא הצליח למצוא את הרשת. לתורג'מן היה משחק טוב והוא גם בישל את השער לפארפה גיאגון, ואיביץ' ייתן לו דקות בהמשך. "לא קל להבקיע וראינו עד כמה ספרד התקשתה למרות שהחזיקה כל כך הרבה בכדור. אנחנו נלך ונשתפר גם בנתון הזה", העריכו אמש במועדון.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב
ימשיך לקבל קרדיט בהמשך העונה. תורג'מן | דני מרון

המאמן איביץ' אמר בעניין המחצית הראשונה שהיתה פחות טובה: "עבדנו מאוד קשה במחנה. יכול להיות שהשחקנים חזרו קצת כבדים. אני לא רוצה לחפש תירוצים והכי חשוב שידענו לעשות מחצית שנייה יותר טובה ולהבקיע שני שערים. המחצית השנייה כבר היתה יותר טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי