בית"ר עשויה לחזור לאופציית שוער ישראלי, אין התקדמות עם אוחנה

play
מיכאל אוחנה שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב
צמד גדול של אספרייה העניק לבית"ר ירושלים 1:2 יקר על בני סכנין 04:09

במועדון מפנימים שיהיה קשה להחתים את גרטמונאס הליטאי, וייתכן שיחשבו מסלול מחדש בנוגע לשוער. הקשר שלא בתוכניות של נתניה רוצה לחזור אך בשלב זה אין מגעים. השמות של ינון אליהו ורוי רביבו על הפרק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (20:30, ספורט4) את מכבי נתניה בטדי עם תקווה לסיבוב משחקים שונה וטוב יותר. הסיבוב הקודם של בית"ר התחיל בתבוסה 4:1 בנתניה עם יכולת מחפירה, ויוסי אבוקסיס לא שוכח זאת ומקווה לראות קבוצה אחרת עם החזרה מהפגרה. בצד המקצועי, אבוקסיס ימשיך לשחק עם אוראל דגני בקישור לצד טרזייה תומא, אור זהבי ואורי דהן יתפקדו כבלמים כאשר אבוקסיס מתלבט מי ישחק בקישור לפני דגני ותומא. בר כהן תורגל בעמדה, כאשר גם עדי יונה שהתגייס השבוע ואילי מדמון הם אופציה.

בנוגע לחיזוק בינואר, בבית"ר מתחילים להפנים שיהיה קשה להחתים את השוער הליטאי אווידאס גרטמונאס, לו הצעות גם מסקוטלנד וייתכן שיחשבו מסלול מחדש בנושא השוער, כולל בחינת אופציה של שוער ישראלי – אריאל הרוש או בוריס קליימן.

בנוגע לחיזוק מרכז השדה, בשלב הזה אין מגעים עם מיכאל אוחנה על אף רצון השחקן, כאשר הקבוצה בודקת אפשרות גם להתחזק במגן ימני או שמאלי. נעשתה בדיקה לעלויות של ינון אליהו במכבי חיפה, וכמו כן אופציית רוי רביבו עלתה שוב על הפרק, אך מה שעלול לשבש מעבר אפשרי זאת העובדה שבמכבי תל אביב ידרשו הבטחה לדקות משחק, לאחר שהמושאלים שהעבירה הקבוצה לבית"ר העונה הם בעיקר שחקני ספסל. פרדי פלומן הוצע למועדון אך גם במקרה שלו, לא ניתנה תשובה בשלב הזה.

ינון אליהו | מאור אלקסלסי

טריוויה

* בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 110 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 34:42 בניצחונות ועוד 34 משחקים נגמרו בתיקו.

* בית"ר ירושלים רוצה לחבר שני ניצחונות בית רצופים לראשונה מאז מרץ-אפריל 2021, אז גברה פעמיים על הפועל כפר סבא. בכל העונה שעברה וגם העונה זה לא קרה.

* רן קוז'וך עדיין מושלם כמאמן מכבי נתניה. הוא ניצח בשני משחקי הליגה שלו מאז החליף את בני לם, עלה לגמר גביע הטוטו עם ניצחון בפנדלים על הפועל חדרה ועבר בפנדלים גם את עירוני קרית שמונה בגביע המדינה.

* זה מפגש בין שתי הקבוצות נגדן נפסקו הכי הרבה פנדלים העונה בליגה: נגד בית"ר חמש בעיטות מ-11 מטרים (ארבע נכנסו) ונגד נתניה ארבע בעיטות (כולן בפנים).

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב – הפועל חיפה (ספורט1)
שבת, 15:00: הפועל חדרה – הפועל ירושלים
שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד – הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים – מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 19:00: עירוני קרית שמונה – סקציה נס ציונה
שני, 20:15: מכבי בני ריינה – מכבי תל אביב (ספורט1)
שני, 20:30: מכבי חיפה – בני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי