הרוש יקבל הצעה לעונה וחצי, ויתבקש להסיר מכשול בדרך לבית"ר ירושלים

play
אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע בחימום | מאור אלקסלסי
שחקן בית"ר ירושלים לשעבר, סטפן שאלוי 01:03

השוער תבע בעבר את מועדון נעוריו וייתכן שכדי לשוב, יידרש להסיר את שמו מהתביעה. אבוקסיס לשחקנים: "נגד נתניה היו רגעים של וואו וגם רגעים של קטסטרופה". שאלוי בירך את ניקולאסקו: "יודע שלכבוש רביעייה זה מאוד מיוחד". השוער הקמרוני אומוסולה חתם בקבוצה מקונגו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, ועוזרו גל כהן ערכו היום (רביעי) אסיפת וידאו והתייחסו למשחק נגד מכבי נתניה, בו הקבוצה מהבירה ניצחה 3:6 כשיון ניקולאסקו כובש רביעייה.

כבר אתמול אמר אבוקסיס לשחקנים: "היו הרבה דברים במשחק הזה שהיו פשוט וואו, אין דרך אחרת לתאר את זה. וכמובן היו הרבה דברים קטסטרופה ואני לוקח על זה אחריות. אגב, זה לא היה רק במחצית השנייה אלא גם בראשונה".

המאמן הוסיף: "כשיש לחץ אני מצפה לראות אתכם מגיעים קרוב יותר אחד לשני, אגרסיביים, לא מבוהלים. למזלנו אני יכול לנתח הכול אחרי ניצחון. אנחנו עוד נעבוד על כל הדברים האלה שוב".

בנוגע לאריאל הרוש, בבית"ר מוכנים להציע לשוער חוזה לעונה וחצי – מה שאמור לקדם את השיחות – אך בעיה שנמצאת ברקע היא תביעה על סך 3.9 מיליון שקלים שהגיש הרוש בעבר יחד עם עוד מספר שחקנים, ביניהם אוהד סיידוף, שי חדד, תומר בן יוסף ורועי זיקרי, בדרישה לפיצויים והשלמות סוציאליות על התקופה בה שיחק במועדון. ייתכן שהוא יתבקש להסיר את שמו מהתביעה על מנת לחזור למועדון בו גדל.

בינתיים, השוער הקמרוני סימון אומוסולה לא הגיע לאימון בית"ר ירושלים וחתם לשנתיים בקבוצת סט. אלואה לופופו מקונגו. השוער הנבחן לא הודיע לבית"ר על היעדרותו מהאימון היום, כשבימים האחרונים היה עצבני לאחר שלא קיבל תשובה מהמועדון.

סטפן שאלוי
אגדה. שאלוי בצהוב | ברני ארדוב

שחקנה האגדי של בית"ר ירושלים, סטפן שאלוי, בירך את יון ניקולאסקו שכבש רביעייה ביום שבת, בניצחונה של הקבוצה מהבירה 3:6 על מכבי נתניה. המולדובי הפך לשחקן הראשון שכובש רביעייה מאז שההונגרי עשה זאת בניצחון 2:7 על הפועל באר שבע בספטמבר 1997.

שאלוי אמר בסרטון ששלח: "שלום יון. קוראים לי סטפן שאלוי, שיחקתי בבית"ר ירושלים ואני האחרון לפנייך שכבש ארבעה שערים במשחק אחד, לפני 25 שנה. אני רוצה לברך אותך, אני יודע שזה מאוד מיוחד בשביל חלוץ, ברוכים הבאים למועדון".

אחר כך אמר בעברית: "חברים, לא ייאמן 25 שנים, עדיין, יאללה בית"ר יאללה".

שאלוי שיחק בבית"ר ירושלים בשנים 1994-1999, כבש 59 שערי ליגה (מקום שישי בכל הזמנים) וזכה איתה בשתי אליפויות. הוא נותר מלך שערי הקבוצה במפעלים אירופים עד היום.

שאלוי נשאר בעולם הכדורגל גם אחרי הפרישה ושימש כמנהל ספורטיבי של כמה קבוצות במולדתו. הג'וב האחרון שלו היה כמנהל הספורטיבי של פהרבאר – תפקיד אותו סיים לפני כחודשיים וחצי.