מצוקת בלמים להפועל חיפה לפני הדרבי בגביע, שטיגלץ עשוי לפתוח

play
שחקן הפועל חיפה קונסטנטינוס סוטיריו | מאור אלקסלסי
אחרי כמעט שנה ללא ניצחון חוץ: הפועל חיפה גברה 1:2 על סכנין 06:29

סוטיריו מורחק, אלחמיד פצוע וקפילוטו לא כשיר ל-90 דקות. בקבוצה מקווים "לנצל את הניצחון בסכנין כדי ליצור מומנטום". לא מומשה האופציה על מוצפאן שיעזוב, פוליאקוב ינחת הלילה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מצוקת בלמים בהפועל חיפה לקראת משחק הגביע נגד מכבי חיפה ביום רביעי. הקבוצה השיגה אתמול 1:2 חשוב על בני סכנין, אבל הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטריו ספג כרטיס אדום והוא מצטרף לחאתם עבד אלחמיד הפצוע ברשימת הנעדרים מהדרבי.

לואי טהא יפתח, אבל ניסו קפילוטו שהשתלב אתמול כמחליף, לא כשיר ל-90 דקות. הבלם הבלארוסי דניס פוליאקוב צפוי לנחות הלילה ויוכל להירשם למשחק, אך למעשה ירשום אימון אחד בלבד (אם בכלל) עם הקבוצה. בקבוצה העריכו שדינו שטיגלץ שאמור לעזוב, עשוי לפתוח בדרבי במרכז ההגנה, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא מגן שמאלי.

דינו שטיגלץ שחקן הפועל חיפה בחימום
עשוי לפתוח במרכז ההגנה. שטיגלץ | דני מרון

במועדון חגגו את הנצחון החשוב על סכנין. המאמן רוני לוי החמיא לשחקניו על ההקרבה והנחישות "נכון שלא היה משחק טוב שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "אבל בתקופות האלה הכי חשוב לנצח. אמרנו עוד לפני שהמטרה היא לנצח משחק אחד גם בלי כדורגל יפה כדי לצבור ביטחון. זה מה שעשינו".

בזכות שלוש הנקודות והתיקו בין הפועל תל אביב למכבי נתניה, הפועל חיפה עלתה מעל שתי האחרונות בטבלה. גורם בקבוצה הוסיף: "אמרנו עוד לפני שהכול צפוף ומי שתנצח שניים-שלושה משחקים תמצא עצמה חזק במאבק על הפלייאוף העליון. עכשיו צריך לנצל את הניצחון כדי ליצור מומנטום".

הערב הודיעה הפועל חיפה כי לא מומשה האופציה על ניקיטה מוצפאן, והקשר ההתקפי בן ה-21 ישוב לקבוצת האם שלו – באלצי המולדבית, אחרי ששיחק רק 60 דקות בחמש הופעותיו בכל המסגרות במדים האדומים-שחורים.

המשך משחקי המחזור ה-16:

ראשון, 19:00: הפועל חדרה – מכבי בני ריינה

ראשון, 20:30: מכבי חיפה – הפועל באר שבע