ארגוני האוהדים של מכבי חיפה יחרימו את 10 הדקות הראשונות הערב

play
אוהדי מכבי חיפה | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.12 07:00

הירוקים מוחים נגד האלימות המשטרתית. יעודדו את השחקנים בחימום לפני באר שבע (20:30) ואחר כך יעזבו את היציעים עד הדקה ה-10

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ארגוני האוהדים של מכבי חיפה לא יהיו נוכחים ביציעים ב-10 הדקות הראשונות של המשחק הביתי הערב (ראשון, 20:30) נגד הפועל באר שבע. ההחלטה הזו הגיעה במחאה על האלימות המשטרתית לטענתם במשחק נגד מכבי נתניה.

ראשי הארגונים שיקיימו גם צעדת מחאה לפני המשחק, ביקשו מיתר האוהדים להגיע בחולצות שחורות למשחק וכמו כן יימכרו חולצות מחאה. בארגונים החליטו להעניק אווירה רגילה לפני המשחק ויעודדו את השחקנים בזמן החימום, אך עם הירידה של לחדר ההלבשה לפני המשחק ייצאו האוהדים לאזור הקפיטריות. גם ביתר היציעים ישנם לא מעט אוהדים שמתכוונים לקחת חלק במחאה ולצאת מהיציע עד הדקה העשירית.

אוהדי מכבי חיפה
יחזרו אחרי 10 דקות | מאור אלקסלסי

בצד המקצועי, בחיפה צפויים להמשיך עם אותו הרכב שפתח נגד מכבי נתניה כשהמשמעות היא שעבדולאי סק ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה. ההערכה היא שנטע לביא יתחיל את המשחק על הספסל כשמוחמד אבו פאני ועלי מוחמד ימישכו לקבל את הקרדיט במרכז המגרש.

לביא אמור לקבל בימים הקרובים את החוזה הסופי מגמבה אוסקה לידיו ואז אם יתברר שאין שינויים מהסיכומים המתגבשים, הוא יחתום ויעבור לקבוצה היפנית. לביא סגר את כל תנאיו העיקריים ונותרו רק התאנים מסביב, כשגם חיפה לקראת סיכום מול הקבוצה היפנית על גובה הפיצוי.

"כל הסאגות מסביב לא מעניינות היום", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מגיעים מאוד מוכנים למשחק. ברור לנו שזה יהיה משחק קשה מאוד, באר שבע בפורמה נהדרת, אבל בבית שלנו אנחנו רוצים לצאת מכל משחק עם ניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי