יוספי מרוצה מהמעבר: "השנתיים האחרונות עצרו אותי, מחזיר את הביטחון"

play
תומר יוספי, שחקן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
מכוונת למעלה: הפועל חיפה גברה 0:3 על חדרה ועקפה אותה בטבלה 06:18

המושאל להפועל חיפה חגג עם שער בבכורה: "תחושה נהדרת, רוני לוי מאמין בי". שבחים לסרדל, חשש מפציעת מלול

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון 0:3 אתמול (שבת) על הפועל חדרה, כאשר לראשונה העונה חגגו השחקנים דקות ארוכות אל מול הקהל שהגיע למשחק. מי שהיה יקיר הקהל בסיום היה לירן סרדל שרשם שער ובישול. סרדל נמצא בכושר מצויין ובחיפה שיבחו אותו גם על כך שצלח בצורה טובה מאוד את המעבר לעמדת המגן הימני במקום דור מלול שנפצע.

גם תומר יוספי זכה למחמאות על השער שלו בהופעת הבכורה. "זו תחושה נהדרת עבורי", אמר יוספי, "שמח שהגעתי להפועל חיפה ושמח שרוני לוי מאמין בי. רוני אימן אותי בבאר שבע, נתן לי לשחק והאמין בי".

הקשר שהושאל מהפועל באר שבע דיבר גם על המשחק עצמו: "שמח שהקבוצה ניצחה. זה מראה על אופי ונותן ביטחון. לאורך השנתיים האחרונות לא קיבלתי הזדמנויות קבועות וזה עצר אותי. אני לא מאשים אף אחד, אבל הגעתי כדי לצבור ביטחון ולהיות שחקן שלם יותר. שמח על המעבר ושאני מחזיר לעצמי את הביטחון. ההצלחה של הקבצה היא הצלחה שלי. פתחנו את המשחק בשליטה מוחלטת, זה נורמלי שלוחצים אותנו כשאנחנו מובילים 0:1, נצטרך ללמוד מזה, ידענו לתת את השער השני והשלישי".

תומר יוספי, שחקן הפועל חיפה
הביטחון חוזר. יוספי | מאור אלקסלסי

לצד השמחה, בחיפה מודאגים מהפציעות של דור מלול ולואי טהא. החשש הוא שמלול סובל מקרע בשריר האחורי בעוד שטהא בספק למשחק הקרוב. הלילה ינחת אלכסנדר שצ'קיץ' ויצטרף רשמית לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי