אביב אברהם צפוי להישאר במכבי נתניה, רווה אסייג מועמד

הקשר שמסיים חוזה והביע רצון לעזוב, אמור לקבל יותר קרדיט במשחקים הקרובים. מלך שערי הליגה הלאומית על הכוונת, אבל הוא בוחן הצעות נוספות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה, ששיחררה אתמול (שני) את החלוץ גיל יצחק שחתם בהפועל אום אל פאחם, מחפשת כעת שחקני חיזוק לחלק הקדמי ובצוות המקצועי מעוניינים בצירופו של החלוץ רווה אסייג, מלך שערי הליגה הלאומית שמשחק בהפועל עכו.

החלוץ שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, משחק בשנתיים האחרונות בעכו ובמאזנו העונה תשעה שערי ליגה ושני שערים נוספים בגביע הטוטו – הוא חולק את פסגת מלך שערי הלאומית יחד עם חברו לקבוצה זאהי אחמד.

אביב אברהם שחקן מכבי נתניה
צפוי כעת ליותר קרדיט. אביב אברהם | ברני ארדוב

אביו של אסייג רכש את כרטיס השחקן של בנו ממכבי תל אביב ובחוזהו עם הפועל עכו יש סעיף שיחרור בחינם לכל קבוצה בליגת העל. בימים האחרונים מנסים בנתניה להאיץ את המגעים להחתמתו, אולם השחקן מחזיק במספר הצעות נוספות מליגת העל ובנוסף בשתי הצעות מאירופה, כך שהוא ונציגיו לא ממהרים לקבל החלטה.

שחקן נוסף שהעסיק את אנשי נתניה בשבועות האחרונים הוא הקשר אביב אברהם שמסיים את חוזהו בסוף העונה הנוכחית והביע לפני מספר שבועות את רצונו לעזוב, אלא שבימים האחרונים השתנו דברים וכעת מעריכים בנתניה שהקשר יישאר ולא יעזוב בעסקת מכירה או טרייד. בצוות המקצועי הבהירו לאברהם שהם מעוניינים בהישארותו ואפשר להעריך על כן שהוא צפוי לקבל יותר קרדיט במשחקים הקרובים.

במקביל לניסיונות להתחזק, ממשיכים לנהל במכבי נתניה גם מגעים למציאת קבוצות לשחקנים שקיבלו הודעות שחרור לאחרונה – פלוריאן הארטהרץ מבוקש בליגה הגרמנית השנייה, כאשר אריך ברקו מתקשה בשלב זה למצוא קבוצה שתקלוט אותו עוד בחלון ההעברות הנוכחי.