Sport1 Banner

סילבס: "אנחנו לא מספיק טובים, נעשה הכל כדי להנחית פה שחקנים"

play
הופעת בכורה על הקווים. חיים סילבס | קובי אליהו
איינבינדר כבש, קוטאליה השווה, רויזמן פספס: 1:1 בין הפועל ת"א לנס ציונה 06:12

הפועל תל אביב השיגה רק נקודה בבכורה של המאמן החדש, איינבינדר: "כולנו שווים את הבוז מהקהל". דורה: "היינו יותר קרובים לנצח"

(גודל טקסט)

גם במשחקו הראשון של חיים סילבס כמאמן, הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח והיא סופרת כבר שישה משחקים רצופים בלי לעשות זאת. היום (שבת) זה הסתיים בתיקו ביתי 1:1 נגד סקציה נס ציונה, שהתאוששה משער של דן איינבינדר בתחילת המחצית השנייה והשוותה דרך הרגל של לבאן קוטאליה. בסיום שרק הקהל האדום בוז צורם לשחקנים, זאת לאחר שגם במהלך החימום קיללו האוהדים את השוער סטפן מרינוביץ' וגם את חבריו לקבוצה.

"אני יוצא מאוכזב כי מבחינתנו התוצאה הייתה הכי חשובה, וכבר הובלנו עם מומנטום שלנו", סיכם סילבס. "הבעיות נשארו זהות, צריך לטפל ולדאוג שכולם ירימו את הרמה שלהם ונשפר את הקבוצה. כל הכבוד לקהל שהגיע לכאן ונתן הכל למרות שבוע מאוד קשה, גם השחקנים נתנו כל מה שהם יכולים. נכון, אנחנו לא מספיק טובים כרגע, אבל אנחנו מתחילים לטפס".

החיזוק שבדרך: "אין ספק שחסרים לקבוצה שחקנים בעמדות מסוימות, כי ניסו משהו וזה לא עבד עד כאן – אי אפשר לשקר. נעשה את כל המאמצים כדי שינחתו פה שחקנים, התכנית קיימת והכל מאורגן עם ההנהלה. אין ספק שצריך חיזוק גם מבפנים וגם מבחוץ, כי אין מושיעים שיבואו מבחוץ והכל ישתנה. זה כדורגל, לפעמים זה נראה רע ואז זה משתפר. בשביל זה הביאו אותי".

איך מרימים את הקבוצה: "הגעתי כדי לקחת איתי את כל מי ששייך להפועל תל אביב ואת הקהל. הדברים האלה מסתדרים, צריך להביא חיזוק טוב, לחזק את השחקנים בפנים. ידעתי שאחרי שבוע כל כך חריג נגיע בלי ביטחון מלא, עם חששות, וכשאתה חושש קורים דברים פחות טובים. הבקענו בתחילת המחצית השנייה, היו לנו כמה רגעים שהיינו יכולים להכריע את המשחק ואז קיבלנו שער. אני לא שמח, אבל הראש להפועל ירושלים ויש הרבה עבודה".

דן איינבינדר אמר על התיקו: "כל נקודה יקרה, אבל באנו במטרה לנצח ועשינו הכל בשביל זה. אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, אפשר היה להגדיל את התוצאה מיד אחרי השער הראשון ולעשות את זה יותר קל. לצערי בסוף ספגנו. אנחנו מסתכלים למציאות בעיניים, מבינים אותה. אנחנו במקום לא טוב בטבלה, לא מביאים מספיק נקודות, כמובן לא שוכחים את מה שקרה בשבוע שעבר. בספורט יש גם תקופות כאלה, לא צריך לברוח אלא להיות חזקים ולהרים את כולם. יש לנו הרבה אחריות על הכתפיים, לצערי בשבוע שעבר לא הבנו אותה ואני מצטער בפני הקהל".

הקפטן הוסיף: "אין שום נתק במועדון בין ההנהלה לשחקנים. אלה דברים שקורים בכל קבוצה, חוויתי דבר או שניים. לנו כשחקנים יש אחריות לנתק הכל, להבין באיזה מועדון אנחנו נמצאים ואנחנו צריכים לעשות הרבה יותר טוב. הקללות? האחריות היא על כולנו, לא משליכים אותה על אף שחקן. כולנו שווים את הבוז הזה, התיקון היום לא קרה והאכזבה של האוהדים היא מובנת. אנחנו לא חוצפנים בשביל להתאכזב מהקהל, אנחנו נעבוד קשה כדי לעשות הרבה יותר כי לכולנו זה חשוב. במשחק הבא הפועל תל אביב תעשה הכל כדי לקחת שלוש נקודות, אי אפשר לדעת מה יהיה אבל נמשיך לעבוד קשה כדי להביא את הקבוצה הרבה יותר גבוה".

מאמן נס ציונה, שלומי דורה, שיתף בתחושותיו: "אני יוצא ברגשות מעורבים, כי זה טוב לחזור מפיגור בבלומפילד ולהוציא נקודה זה טוב, אבל הקבוצה שהייתה יותר קרובה לנצח זו נס ציונה. יצרנו מצבים ויכולנו להפוך את המשחק, צריך גם לקחת נקודות ולא רק מחמאות. מי שראה את נס ציונה מתחילת השנה יודע שהחלק ההתקפי יצירתי וטוב, ההגנה במשחקים האחרונים הייתה קצת מבולבלת. גם נגד מכבי חיפה וגם היום ספגנו במצבים נייחים ונצטרך לתת את הדעת, היום הקבוצה שיחקה נכון. חיזוק? מה שיהיה טוב וישדרג את נס ציונה, יוחתם. נקווה שיהיו כאלה, השוק לא רווי בשחקנים, ראינו כמה שחקנים מליגת העל שהלכו לליגה הלאומית. אני מאמין שנרענן את הסגל".

אור רויזמן, שהחמיץ בדקה ה-78 הזדמנות ענקית להשלים מהפך, ובעט לקורה אחרי שעבר את מרינוביץ', הודה: "זה קצת מבאס, עם קצת מזל וריכוז זה היה בפנים, אבל זה הכדורגל. אני שמח שאני מצליח לשנות כל פעם שאני נכנס. העונה עוברת טוב, אני משחק טוב ורוצה להגיע למספרים יותר גבוהים".