הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א היו באימון, זובאס ואיליץ' חתמו

play
הרוכשים האמריקאים באימון הפועל תל אביב | מערכת וואלה!, פרטי
איינבינדר כבש, קוטאליה השווה, רויזמן פספס: 1:1 בין הפועל ת"א לנס ציונה 06:12

האמריקאים הגיעו למתחם ושוחחו עם שרון ניסנוב. אקס בני יהודה יחליף את מרינוביץ', גם הקשר הקרואטי הצטרף עד תום העונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בניסיון להתחזק לקראת שלבי ההכרעה של העונה, עתידה הפועל תל אביב לבצע מספר שינויים במהלך חלון ההעברות של ינואר. הראשונים שנעשו הושלמו היום (שלישי), כאשר הודיעה הקבוצה על החתמת השוער אמיליו זובאס, שיחליף את סטפן מרינוביץ', וכל על צירוף הקשר הקרואטי הרוויה איליץ'.

זובאס בן ה-32, כידוע אקס בני יהודה, חתם בהפועל תל אביב עד תום העונה, במטרה להיכנס אל בין הקורות של הקבוצה שספגה העונה 37 שערים – יותר מכל קבוצה אחרת (בצוותא עם בית"ר ירושלים). זובאס הגיע ארצה לראשונה ב-2016, אז חתם בבני יהודה. בשורות הזהובים הפך לאחד השוערים הטובים בישראל ושימש תפקיד מרכזי בשתי זכיות בגביע המדינה. בקיץ 2020 עזב לאדנה דמירספור, ולאחר מכן הצטרף לארוקה הפורטוגלית, ממנה שוחרר לאחרונה. העונה רשם שלוש הופעות בלבד, במהלכן ספג ארבעה שערים.

להבדיל, איליץ' בן ה-23, קשר מרכז מגרש שבעברו השתייך לנבחרות הצעירות של קרואטיה, הצטרף מקבוצת ביילו ברדו מהמקום ה-10 בליגת המשנה בקרואטיה, רשם במדיה העונה 15 הופעות בליגה ובהן בישל 5 שערים.

הרוויה איליץ' שחקן הפועל תל אביב
השלים את המעבר לאדום. איליץ' | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב
הרוכשים האמריקאים באימון הפועל תל אביב
גם זה קרה היום בהפועל תל אביב. ניסנוב והרוכשים האמריקאים | מערכת וואלה!, פרטי

בתוך כך, לאימון הפועל תל אביב הגיע היום הבעלים שרון ניסנוב, שבמקרה פגש במתחם את נציגי הרוכשים המיועדים, שהגיעו גם כן לצפות באימון מספר ימים אחרי שהודיעו על כוונתם להשלים את רכישת המועדון במטרה להכין קבוצה לעונה הבאה. האחים מינצברג, שעומדים בראש הקבוצה האמריקאית, נכחו במתחם האימונים.

המפגש אמנם היה אקראי, אך ניסנוב ביקש מהם שיודיעו עד לתחילת השבוע הבא אם הם חותמים ולוקחים את העסקה או לא. האמריקאים מצדם לא מתרגשים, כי באפשרותם להודיע עד סוף החודש. מעבר למתחם בוולפסון, הם ביקרו בבלומפילד, בחנות המרצ'נדייז ובמקומות נוספים.