מאטוביץ' מונה לעוזרו של סילבס בהפועל ת"א. זובאס יפתח בשבת

play
דושאן מאטוביץ', עוזר מאמן בהפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
איינבינדר כבש, קוטאליה השווה, רויזמן פספס: 1:1 בין הפועל ת"א לנס ציונה 06:12

שחקן העבר נפרד מבני סכנין והתאחד עם המאמן שאיתו עבד עד לא מזמן. השוער החדש יעבור בבקרה וצפוי לפתוח בשבת מול הפועל ירושלים, איליץ' לעומתו יירשם רק לאחר שאחד הזרים יעזוב. הרוכשים האמריקאים התרשמו מהמתקנים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לנסות לחזור למסלול ואחרי המינוי של חיים סילבס כמאמן, היום (רביעי) הודיעו האדומים גם על מינוי עוזרו של סילבס – דושאן מאטוביץ'.

שחקן העבר שעבד עם סילבס בבני סכנין החל מהעונה שעברה ויחד הם הובילו את הקבוצה לפלייאוף העליון, נשאר בבני סכנין גם אחרי פיטורי סילבס בעונה זו, אך מאז הגעת קובי רפואה מעמדו דעך והוא החליט להיענות להצעת סילבס להתאחד בהפועל תל אביב.

סילבס אמר על הגעת מאטוביץ': "אני מעריך מאוד את דושאן ושמח שהוא מצטרף למיכאל ולשאר הצוות. יש לנו הרבה עבודה ביחד ודושאן הוא איש מקצוע מצוין שיכול לעזור לנו בהמשך המשימות שלנו. מאחל לכולנו הצלחה רבה"

מאמן בני סכנין חיים סילבס עם דושאן מאטוביץ'
יחד גם בהפועל תל אביב. מאטוביץ' וסילבס | מאור אלקסלסי

במועדון נערכים גם לשינויים המקצועיים על המגרש. אמיליוס זובאס, שחתם אתמול בקבוצה, יעבור היום בבקרה וצפוי לעמוד בשער הקבוצה מול הפועל ירושלים בשבת. חוזהו של סטפן מרינוביץ' יותר או שהוא יוקפא בהמשך.

זובאס הוצע להפועל תל אביב ובית"ר ירושלים כבר לפני חודש, אך דראפיץ' ואבוקסיס בחרו שלא לצרפו בשל העובדה שהוא כמעט שלא שיחק בשנה וחצי האחרונות, אך במצוקה בה נמצאת הפועל תל אביב סילבס החליט ללכת על הליטאי, שהוכיח את עצמו בעבר בבני יהודה. הקרואטי הרוויה איליץ' עדיין לא נרשם ויעשה זאת רק לאחר שאחד הזרים ישוחרר או יוקפא.

שחקן נוסף שבכל מקרה לא ישותף בשבת הוא אנטואן קונטה, אשר נפצע בשריר הירך האחורי במשחק מול נס ציונה. בעקבות הפציעה שמשביתה אותו כרגע ולבקשתו בעקבות סיבות אישיות, קיבל קונטה אישור להמריא למולדתו והוא ישוב ארצה ביום ראשון וימשיך בהליך השיקום.

שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס
יערוך את הבכורה בשבת. זובאס | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

על אף שקבוצת הרכישה האמריקאית יכולה להודיע עד החודש הבא באם היא לוקחת את המועדון, לחצים גדולים מופעלים עליה להודיע בהקדם, אולי כבר בימים הקרובים. התנאי לפיו תעביר הקבוצה כ-2 מיליון דולר לא השתנה, והוא בכל מקרה יעבור עד ה-16 לפברואר.

בסיור אתמול התרשמו האמריקאים מהמתקנים, אך דיברו על החובה לשפר ולפתח את המועדון בכל תחום אפשרי, כאשר נושא המרצ'נדייז בראש מעייניהם, כשהם מאמינים שעם ניהול ושיווק נכון הם יכולים להגדיל את ההכנסות ממכירת מוצרים בצורה מהותית.

בכל מקרה, גם לאחר שיודיעו על רכישה, האמריקאים ייכנסו רק ביוני ועד אז תנסה הקבוצה לשרוד בליגת העל. סילבס מעוניין לצרף לפחות עוד שני שחקנים – בלם ושחקן כנף , כשגם קשר אחורי על הפרק.