בסכנין הדפו את הדיווחים על מעבר כיאל לחיפה: "זה לא חשוב מי פנה"

play
בני סכנין שמטה שתי נקודות יקרות. בירם כיאל | מאור אלקסלסי
לא מצליחות להתרומם: מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-0:0 מאכזב 06:11

דובר הקבוצה מהמגזר נשאל האם הירוקים פנו בנוגע לקשר בשבועיים האחרונים והבהיר: "כמעט כל הזמן יש הצעות, אבל הוא נשאר". וגם: המצב העגום בטבלה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי צירופו של החלוץ דור חוגי, דובר בני סכנין מונדר חלאיילה עלה אתמול (שלישי) לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ונשאל האם הקבוצה מהמגזר קיבלה בשבועיים האחרונים הצעה לרכוש את בירם כיאל, שכידוע שמו הוזכר לאחרונה כמחליף אפשרי של הקפטן הירוק נטע לביא שצפוי לעזוב בקרוב מאוד את מכבי חיפה לטובת גמבה אוסקה היפנית.

חלאיילה השיב: "בכנות, כמעט כל הזמן ובאופן מתמשך, היו הצעות על בירם אבל יש שחקנים שמבחינת המעמד שלהם והיכולות והתרומה שלהם למועדון, אתה לא מסתכל על כסף ועל תקציב וזאת על אף המצב הקשה שבו אנחנו נמצאים. אני לא מוכן לענות לשאלה האם מכבי חיפה פנתה או לא, אבל יותר חשובה התשובה מהשאלה – כיאל נשאר בסכנין, וזה לא חשוב מי פנה".

האזינו לדברים

על מצבה העגום של הקבוצה ומעמדו של קובי רפואה: "מה קרה העונה בסכנין? שאלה שגם אנחנו שואלים את עצמנו מידי יום ומשתדלים למצוא תשובות נכונות על מנת לתקן. נכון שהייתה דעיכה קשה מבחינת התוצאות ועל אף זאת היו גם משחקים טובים. יש לנו בעיה בחלק הקדמי ואנחנו לא מצליחים להבקיע שערים. אנחנו שלוש או ארבע נקודות מהמקום השישי. מעמדו של המאמן? אנחנו לא נלהבים לפטר מאמנים. אנחנו הולכים לחזק את עמדת המגן השמאלי בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי