הפועל ירושלים תדרוש דמי השבחה לא מבוטלים על גוני נאור

play
ישתפו פעולה? נאור ואצילי | ברני ארדוב
לפני מכבי תל אביב: ניצחון 11 ברצף למכבי חיפה עם 1:2 על הפועל ירושלים 06:11

במכבי חיפה סימנו את הקשר כאופציה הריאלית ביותר להיות מחליפו של נטע לביא, אך גם אם ירצו להביאו רק בתום העונה כשחקן חופשי, הירושלמים ידרשו דמי השבחה מוסכמים או הליכה לבוררות. גם טרייד עם זרגרי על השולחן. סונדגרן עשוי לפתוח נגד מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תצטרך לפנות להפועל ירושלים בנוגע לדמי השבחה על גוני נאור, למרות שהשחקן מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית. כידוע, עם הידיעה על עזיבתו של נטע לביא באלופה סימנו שני מועמדים עיקריים – נאור ועדן קארצב.

בשלב זה בחיפה לא פנו באופן רשמי לא למכבי נתניה ולא להפועל ירושלים בניסיון לצרף את אחד מהקשרים, אך ההערכה היא שהירוקים, שלא שלמים עם אף אחת מהאופציות, יעדיפו לצרף את נאור שחוזהו נגמר בתום העונה ולא להיכנס לעסקה המורכבת של קארצב, בייחוד לאחר שכבר השאילו את מאור לוי ונהוראי יפרח לקבוצות מהליגה הלאומית. כזכור, בנתניה סימנו את השניים ככאלו שיכולים להגיע בעסקת חליפים, ואף ביררו לגבי לוי בלי קשר לקארצב.

לביא צפוי לעזוב לאחר המשחק מול מכבי תל אביב וכעת בחיפה יגבירו מאמצים למציאת המחליף, כשנאור, כאמור, הוא האופציה הריאלית. אופציה נוספת שעלתה היא צירופו של בירם כיאל אך הקו המקצועי של גל אלברמן והמערכת היא לא לצרף שחקנים לקראת גיל פרישה, ולכן אפשרות זו נראית פחות סבירה. בחיפה עשויים להחליט להשאיר את אביאל זרגרי בסגל ולנסות לסגור את נאור לעונה הבאה, ובעוד הירושלמים מוכנים לאופציה כזו, הם יבהירו לירוקים שבמקרה כזה הם יצטרכו להגיע איתם לסיכום על דמי השבחה או לפנות למוסד לבוררות שיקבע את גובה דמי ההשבחה. כך או כך, תצטרך האלופה לפצות בסכום כלשהו את הקבוצה מהבירה. גורמים המעורים בפרטים לא פסלו את האפשרות שאם בחיפה יפנו מיידית להפועל ירושלים, תעלה האופציה לטרייד שיכלול את זרגרי. גישושים ראשוניים כבר נעשו, אך לא פנייה רשמית.

קשר מכבי חיפה עומר אצילי עוקף את גוני נאור שחקן הפועל ירושלים
ישתפו פעולה? נאור ואצילי | ברני ארדוב

בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק העונה נגד מכבי תל אביב ביום שני, כשניצחון יגדיל את הפער בפסגה ל-11 נקודות וייתן מקדמה אדירה לירוקים במאבק האליפות. דניאל סונדגרן ששיחק כמחליף במשחק האחרון עשוי לפתוח אם ירגיש שהוא בכושר מספיק טוב להשלים כמות דקות משמעותית. גם לביא עשוי לפתוח בהרכב.