חיזוק ראשון לקורצקי: סתיו נחמני עבר מבית"ר ירושלים להפועל חדרה

play
סתיו נחמני הפועל חדרה | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חדרה
שער נהדר לכנעאן, מ.ס. אשדוד גברה 0:2 על הפועל חדרה 05:59

החלוץ ששיחק בהשאלה בבירה, הושאל ממכבי חיפה עד לתום העונה וינסה לסייע לה להישאר בליגה: "מקווה להשיג את המטרות יחד עם המועדון". גורם: "קורצקי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון"

(גודל טקסט)

מנחם קורצקי עוד לא התחיל לעבוד בהפועל חדרה וכבר קיבל חיזוק ראשון: סתיו נחמני, החלוץ בן ה-20 ששייך למכבי חיפה הושאל לקבוצה החדשה של קורצקי עד לסיום העונה. נחמני שיחק העונה כמושאל בבית"ר ירושלים ורשם 9 הופעות, כאשר בעונה שעברה הוא שיחק בנוף הגליל מהליגה הלאומית.

"אני שמח להגיע לקבוצה חמה ומשפחתית כמו חדרה, מקווה לשחק כאן כמה שיותר עד לסיום העונה ולהשיג את המטרות יחד עם המועדון", אמר נחמני אחרי חתימתו.

סתיו נחמני שחקן בית"ר ירושלים
מבית"ר לחדרה. סתיו נחמני | דני מרון

שחקני חדרה קיבלו יום חופש ומחר יערוך המאמן החדש מנחם קורצקי את אימון הבכורה המחודשת שלו עם הקבוצה. קורצקי, שעל מועמדותו והסיכום עמו פורסם בוואלה! ספורט, חתם על חוזה עד לסיום העונה הנוכחית והוא צפוי לקבל את מרבית שכרו דרך חוזהו בעירוני קרית שמונה, שם אימן העונה עד שסיים את תפקידו.

"קורצקי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון ואנחנו מאמינים שהוא יצליח להוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת כרגע", אמר גורם בחדרה בנוגע לחזרתו של המאמן לקדנציה נוספת. במועדון מאמינים שההיכרות של קורצקי עם מרבית שחקני הסגל תעזור לו להתאקלם מחדש ובמהירות, כאשר המבחן הראשון של הקבוצה יהיה כבר בשבת הקרובה, במשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים בטדי.