אלחמיד ערך אימון חלקי, נוביקובאס חתם וקיבל את המספר 11

play
ברוכים הבאים. נוביקובאס עם כץ | אתר רשמי, הפועל חיפה
גיא מזרחי כבש בתוספת הזמן, ניצחון דרמטי להפועל חיפה על קרית שמונה 06:05

בלם הפועל חיפה חוזר לפעילות בהדרגה ומחר ינסה לערוך אימון מלא. גם גוזלן מתחיל להגביר קצב. עפולה מתעקשת על סעיף השחרור של הבראן

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בלמה של הפועל חיפה, חאתם עבד אלחמיד, ערך היום (שלישי) אימון חלקי בפעם הראשונה מאז נפצע ומחר ינסה לערוך אימון מלא עם הקבוצה. אלחמיד נמצא לקראת סוף השיקום וינסה להגביר קצב כדי להיכלל בסגל של הקבוצה ביום ראשון הקרוב נגד הפועל באר שבע. גם החלוץ שובל גוזלן חזר לאימונים חלקיים ובחיפה מקווים מאוד שהשניים ישובו במהרה וייכנסו לעניינים. במועדון משוכנעים שאם אלחמיד וגוזלן ישובו בכושר טוב, זה יהיה שדרוג משמעותי.

מלבד השניים בחיפה מקווים כאמור גם להשתלבות מהירה של שלושת הזרים שהגיעו בחלון ההעברות הנוכחי כשהמטרה היא לצרף שחקן נוסף. בחיפה רצו לראות את רומן הבראן מגיע וינסו לפנות שוב להפועל עפולה בעניין, אך בשלב זה עושה רושם שבעפולה לא יסכימו לשחררו אלא אם תגיע קבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על רבע מיליון דולר.

קפטן נבחרת ליטא ארווידאס נוביקובאס, חתם היום רשמית והוא יקבל את החולצה מספר 11. הוא השחקן הבינלאומי השלישי שמצטרף בחלון ההעברות אחרי דניס פוליאקוב שחקן נבחרת בלארוס, ואלכסנדר שצ'קיץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. הבעלים יואב כץ אמר: "שמחים לצרף אלינו שחקן בינלאומי נוסף, קפטן נבחרת ליטא. אני בטוח שארווידאס יעזור לנו להשיג את המטרות העונה".

ארווידאס נוביקובאס עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ
ברוכים הבאים. נוביקובאס עם כץ | אתר רשמי, הפועל חיפה

במועדון החליטו להתחזק גם במחלקת הנוער כאשר החתימו על חוזה לחמש שנים את חלוצה של קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה עדן בן סימון. החלוץ בן ה-17 וחצי שיים בשנה שעברה עם 26 שערים במדי קבוצת נערים א'. בן סימון אף פגש את הבעלים יואב כץ שנמצא בארץ. את השחקן מייצגים עוז חביב ואבי זהבי.