דיא סבע מעדיף לשחק בחו"ל, אך מכבי חיפה מגבירה את הלחץ לצרפו

play
מרשים בטורקיה. דיא סבע | GettyImages, ANP Sport
לוח הפלייאוף העליון: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב במחזור אמצע השבוע 06:20

הקשר רוצה להמשיך מעבר לים, אבל במועדון מעריכים שיצטרף אם לא ימצא קבוצה בימים הקרובים. האלופה תשלם חצי מיליון יורו עבור גוני נאור, שלא יוכל לשחק בקבוצות אחרות בישראל מלבד מכבי חיפה והפועל ירושלים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שסגרו את הפרטים לצירוף גוני נאור, במכבי חיפה יאיצו כעת את המגעים עם דיא סבע. כפי שפרסמנו השבוע, במכבי חיפה החליטו לחדש את הניסיונות לצירוף סבע ובמועדון מעריכים שאם לא יימצא קבוצה בחו"ל שתשלם לו משכורת גבוהה מאוד, הוא ישיב בחיוב להצעתם להצטרף למכבי חיפה.

במכבי חיפה קיבלו מסר מסבע לפיו הוא מעוניין למצוא קבוצה בעיר מרכזית בטורקיה עם שכר גבוה או באחת ממדינות המפרץ, במטרה להמשיך לשחק בחו"ל: "דיא רוצה להישאר בחו"ל", סיפר אחד מחבריו, "הוא בכושר מצויין וחושב שהוא יכול להמשיך להתקדם בחו"ל גם מקצועית וגם כלכלית". עם זאת, במכבי חיפה מעריכים שהוא עשוי להתרצות ולהיענות להצעה אם לא ימצא קבוצה בקרוב.

גוני נאור שחקן הפועל ירושלים
סעיף מיוחד בחוזהו במכבי חיפה הנוגע לעתידו. גוני נאור | ברני ארדוב

ובחזרה לגוני נאור. במכבי חיפה מאוד מרוצים מהסיכום מול הפועל ירושלים והקפטן שלה, לפיו ישלמו חצי מיליון יורו עבור רכישתו. המחשבה תחילה הייתה לנצל את העובדה שנאור חופשי בקיץ, אלא שבבירה הבהירו כי ידרשו דמי השבחה לא מבוטלים ועל כן הוחלט לסכם על רכישתו מראש. בהפועל ירושלים גם התעקשו להכניס לחוזה סעיף שהוסכם על כל הצדדים, שמשמעותו שאם מכבי חיפה תחליט להיפרד מהשחקן או להשאילו בשנתיים וחצי הקרובות, הוא יוכל לעבור בישראל אך ורק להפועל ירושלים.

ועוד במכבי חיפה, המועדון נקנס היום ב-20 אלף שקל על ידי דיין בית הדין עו"ד גיורא לנדאו לאחר ההרשעה ה-12 העונה בעבירת התנהגות אוהדים, שהשליכו לכר הדשא חפצים בניצחון על הפועל ירושלים.