גוני נאור לאחר החתימה במכבי חיפה: "מאושר להגיע למועדון מוביל"

play
גוני נאור מוצג כשחקן מכבי חיפה לצד גל אלברמן, יעקב שחר | אתר רשמי, מכבי חיפה
לוח הפלייאוף העליון: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב במחזור אמצע השבוע 06:20

הקשר שחתם מוקדם יותר היום הצטרף רשמית ויערוך מחר את אימון הבכורה, אלברמן: "עקבנו אחרי ההתפתחות שלו". החלטה סופית לגבי זרגרי בימים הקרובים והנטייה היא להשאירו בסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שחתם היום (רביעי) במשרדיו של הבעלים של מכבי חיפה באמצעות סוכניו, גלעד קצב ואדם קידן, על חוזה במכבי חיפה לשנתיים וחצי ועם אופציה לשנתיים נוספות, חתמו בחיפה עם הפועל ירושלים רשמית והודיעו על ההצטרפות של נאור.

נאור, בן 23, העפיל לליגת העל עם קבוצתו הקודמת, שיחק עימה בשנה וחצי האחרונות בליגה הבכירה ושימש גם כקפטן הקבוצה. לנאור יש שני שערים בלמעלה מ-40 הופעות בליגת העל. הוא משתייך לסגל נבחרת ישראל ואף רשם הופעה אחת במדים הלאומיים. נאור ילבש את החולצה מספר 18 ויצטרף לאימונים עם הקבוצה כבר מחר בבוקר.

גוני נאור מוצג כשחקן מכבי חיפה לצד גל אלברמן, יעקב שחר
מאדום לירוק. גוני נאור לצד יעקב שחר וגל אלברמן | אתר רשמי, מכבי חיפה

נאור אמר לאתר הרשמי של חיפה לאחר החתימה: "אני מאושר ומתרגש להגיע למועדון מוביל. זה המקום להודות להפועל ירושלים, מועדון שהעניק לי כל כך הרבה, על ההזדמנות, התמיכה, החוויות המדהימות וכמובן לקהל הנפלא. כעת הפנים שלי להצלחה ולהשגת המטרות עם מכבי חיפה. מצפה כבר למשחק הראשון בסמי עופר עם הקהל האדיר".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר לאתר הרשמי: "שמחים מאוד על הצטרפותו של גוני. עקבנו בשנים האחרונות אחרי ההתפתחות שלו ואנו רואים בו שחקן שיכול לתרום מקצועית וחברתית, בטווח הקצר ובוודאי שבטווח הארוך. חשוב לומר שלצד היכולת על המגרש, מדובר בשחקן עם אישיות שתוסיף לנו בחדר ההלבשה. אנו מאחלים לגוני הצלחה מרובה בדרכו החדשה בירוק, בתקווה שירגיש בבית מהר ככל האפשר".

אביאל זרגרי, שחקן מכבי חיפה
יישאר בחיפה. זרגרי | ברני ארדוב

גם אביאל זרגרי שכזכור מתאמן עם חיפה מעל לשבוע צפוי להישאר בקבוצה עד סוף העונה. בחיפה מרוצים מהרמה שזרגרי מפגין ולמרות שהחלטה סופית לגביו תתקבל בימים הקרובים, גורמים במועדון סיפרו שהנטייה היא לרשום אותו בסגל למשחקים ולהשאירו בקבוצה עד סוף העונה לכל הפחות.