קניקובסקי: "המטרה שלי היא לא להיות אוסקר, אלא להיות גבי"

play
קניקובסקי | אריאל שלום
יוכיחו לקראנקה? ביטון, תורג'מן ואילייה אמורים לפתוח בגביע 03:16

אחרי שכבש, בישל וסחט פנדל ב-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה, הקשר מתנער מהשוואות ומספר על ה"ירידה המנטלית" שחווה העונה: "אני לא רגיל לרוטציות, וזה פגע בי. זה משהו חדש לי". הבשורה של קראנקה? "הוא סומך עלינו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

משחק טוב היה לגבי קניקובסקי אמש (רביעי) ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה. זה היה ניצחון די קליל של 0:4, אבל הקשר של מכבי תל אביב עשה אותו לכזה עם שער בפריצה סוחפת, סחיטת פנדל ובישול. ולמרות זאת קניקובסקי לא בא לחגוג אמש מול המיקרופונים במסיבת העיתונאים באיצטדיון בנתניה. "מספרית היה לי משחק טוב, אבל היו לי גם כמה איבודים מיותרים. זה כיף לבשל, להבקיע, לסחוט פנדל, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

קניקובסקי קיבל בשבת בדרבי את העמדה של אוסקר גלוך וגם אמש פתח, אפילו שאייטור קראנקה עשה לא מעט שינויים. כשנשאל אם הוא מרגיש שהוא מחליף את גלוך, השיב: "המטרה שלי היא לא להיות אוסקר, אלא להיות גבי. אני מאחל לאוסקר את כל הטוב שבעולם. אוסקר זה אוסקר וגבי זה גבי ושחקן לא צריך לתפוס את המקום של מישהו אחר, אלא להיות הוא עצמו ולהיות יותר טוב".

גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב
משחק טוב? "היו לי כמה איבודים מיותרים". קניקובסקי | אריאל שלום

בפתיחות סיפר קניקובסקי על התנודות ביכולת שלו במהלך העונה הזו. "הייתה לי ירידה מנטלית ואני עובד על זה. אני לא רגיל לרוטציות וזה פגע בי. זה משהו חדש לי ואני צריך לעבוד על זה שבמכבי תל אביב יש הרבה שחקנים ואתה צריך להיות מוכן לשינויים ומוכן להיות הכי טוב גם אם אתה לא פותח בהרכב. אני עדיין לומד את זה וזה חדש לי. אני צריך להוכיח את עצמי בכל אימון ובכל משחק".

קניקובסקי, כמו כל שחקני מכבי תל אביב, עדיין מתרגל למעבר בין ולאדן איביץ' לאייטור קראנקה. הקשר סיפר על מה שהביא קראנקה. "הוא הביא הרבה אנרגיות. הוא כל הזמן אומר כמה הוא סומך עלינו ותמיד דורש עוד. במחצית הוא לא היה מבסוט מאיך ששיחקנו. היו לנו הרבה איבודים במחצית הראשונה ויכולנו להיות יותר אנרגטיים. כשמביאים מאמן בסדר גודל כזה שתמיד דורש, זה יתרון".

בשבת הקרובה מכבי תל אביב שוב פוגשת את בני סכנין, הפעם בליגה, ואי אפשר למצמץ. "אנחנו חייבים לבוא במקסימום אנרגיה ויכולת. הוכחנו לעצמנו שאנחנו עמוק בתוך המירוץ הזה לאליפות. יש כאן הרבה שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם ואני מאמין שנעשה את העבודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי