סטייל אלון מזרחי: ניקולאסקו לא מנסה להיות צבוע. כל האמת בפנים

play
שחקן בית"ר ירושלים יון ניקולאסקו | מאור אלקסלסי
האם ירדן שועה יוכל לעזוב את בית"ר ירושלים בקיץ ללא תמורה? 02:45

החלוץ שלא שמח יותר מידי אם הקבוצה מנצחת והוא לא מבקיע, חזר להפציץ ואל תתפלאו אם בשבת יגיעו למשחק של בית"ר ירושלים קרוב ל-20 אלף צופים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתקרבת לפלייאוף העליון ואתמול (שבת) הרשימה מאוד עם ניצחון 0:3 בקרית שמונה. מי שהיה אומר דבר כזה בתחילת העונה ככל הנראה היה מאושפז. מועדון שהתחיל לחבר קבוצה ב-15 באוגוסט עם לא מעט שחקנים ברמה של ליגה לאומית בהרכב ובסגל, ביצעה מהפכה של ממש ונמצאת במומנטום טוב לעמוד במשימה ולסיים בין שש הראשונות. בנוסף, היא הבטיחה מעשית מקום בחצי גמר גביע המדינה.

מדברים הרבה על החלק הקדמי של בית"ר, ואי אפשר שלא? דנילו אספרייה כבר עם 12 שערים ויון ניקולאסקו חזר אמש להבקיע בליגה עם צמד ובישול. למולדובי יש 13 שערים ב-15 משחקים ואת זה הם בית"ר עשתה אתמול בלי הצלע השלישית בחלק הקדמי, ירדן שועה שהיה מוצהב.

ניקולאסקו זה סיפור. באישיות הוא סטייל אלון מזרחי, לא שמח יותר מדי אם הקבוצה מנצחת והוא לא מבקיע. הוא לא מנסה להיות צבוע, כל האמת בפנים. וזה גם הסוד של השלישיה הקדמית של בית"ר -ניקולאסקו מכור לגולים, אספרייה רוצה להבקיע ובעיקר לנצח ושועה נהנה לבשל.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים
רק רוצה להבקיע. ניקולאסקו | מאור אלקסלסי

אבוקסיס קיבל אתמול שחקנים חדשים למערכה. מיגל סילבה נתן שקט בשער, גריגורי מורוזוב הביא ניסיון וביטחון על אף על אף שלפני משחק דובר על כך שלא יוכל לשחק יותר מ-30 דקות, סרגיי בורודין עדיין חלוד אבל במערך של שלושה בלמים ניתן לחפות על כך, תמיר עדי נכנס לקישור עם רעב גדול וטרזייה תומא פשוט פורח.

לא במקרה אבוקסיס ביצע שינוי במערך. זה היה המשחק השלישי בתוך שבוע והמאמן ידע שאספרייה סחוט ויתקשה לרדוף אחרי המגינים. בית"ר הייתה בטירוף אחרי הגול של ניקולאסקו נגד עפולה בגביע ואתמול כולם הבינו למה. גם כאלה שפחות העריכו אותם בסיבוב הראשון, כמו אבישי כהן, נראים טוב כשהקבוצה מתחילה להתאזן.

אבל כל הדבר הזה זקוק ליציבות. בשבוע שעבר נגד חדרה, בית"ר לא תיפקדה והפסידה ואם תמעד נגד אשדוד במחזור הבא, היא תפגע מאוד בסיכויים שלה לעלות לפלייאוף העליון. הפלוס הגדול אתמול הוא שהקבוצה לא ספגה, אחרי 39 שערי חובה ב-20 משחקים, זה ברמת הישג. סך הכל בית"ר ירושלים בסיבוב השני עם 14 נקדות מ-8 משחקים לאחר 13 נקודות בלבד שצברה בכל הסיבוב הראשון. בשבוע הזה הקבוצה מצאה סוג של איזון, המילה שאבוקסיס השתמש בה כל כך הרבה פעמים במהלך העונה הנוכחית.

שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה
נותן שקט להגנה. סילבה | מאור אלקסלסי

במחזור הבא בית"ר מארחת את אשדוד. עוד משחק ב-15:00 בטדי, בפעם השנייה העונה. בפעם הראשונה הגיעו לאיצטדיון מעל 14 אלף צופים ובמזג אוויר טוב ומומנטום חיובי, הפעם היא יכולה להתקרב ל-20 אלף. הקהל של בית"ר מתחבר לקבוצה, וכשזה קורה, הוא הכח הכי גדול שלה.

השחקנים יזכו ליומיים חופש. בבית"ר הכינו תכנית עבור פרד פריידיי של חזרה לכושר, כאשר להבדיל משחקנים אחרים, הוא לא היה בשום מסגרת מעל חודשיים ויידרש לו זמן להיכנס לעניינים. ירדן שועה ואופיר קריאף יחזרו לסגל במשחק הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי