"מכבי חיפה לפתע הציעה חצי ממה שסוכם": בחזרה לפיצוץ עסקת האשק

play
יענקל'ה שחר | מאור אלקסלסי
משפתי עשוי לפתוח בגביע, בכר: "נתניה במומנטום הכי טוב בליגה" 03:52

אביו של הקשר הצ'כי סיפר על הדרמה בחלון החורף של 2020: "כבר צילמו אותו עם המדים, ואז הוא קיבל חוזה נמוך. מרטין כתב על דף הצעה נגדית - ונדחה". מאז, הקריירה שלו רק הלכה ודעכה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בפברואר 2020 נחת מרטין האשק בישראל, לקראת חתימה במכבי חיפה. כל התנאים כבר סוכמו – הירוקים אמורים היו לשלם לספרטה פראג מיליון דולר עבור הקשר הצ'כי בן ה-24, אולם המגעים התפוצצו. היום (שלישי) מפרסמים בצ'כיה את פרטי הפיצוץ.

מרטין האשק האב סיפק את השתלשלות האירועים: "מרטין התכונן לעזוב את ספרטה. הוא קיבל אישור לטוס לישראל, כבר הגיע לבדיקות רפואיות, צילמו אותו עם המדים החדשים ואז אחר הצהריים החלו לדבר על החוזה. גילינו שהסכום שאמור היה לקבל הוא כמעט חצי ממה שסיכמנו עליו, או לפחות המידע שקיבלנו מהסוכן".

האשק לא התבלבל. לפי אביו, "מרטין לקח דף נייר והתחיל לכתוב עליו משהו. המנהל הספורטיבי שאל מה הוא כותב, והוא השיב שהוא כותב הצעה נגדית. ביקשו ממנו לא לעשות את זה – זו ההצעה וזה מה יש. מרטין השיב שאם כך, הוא לא יכול לסכם, ונפרד מהם לשלום. הוא התקשר אלי ואמר שדחה את ההצעה".

דחייה? משבר? במכבי חיפה ממוקדים רק בדבר אחד: "לחזור לנצח"
הפועל חדרה מצפה ל-12 אלף צופים מול מכבי חיפה, סיסה עשוי לשחק
שגיב יחזקאל סובל מפציעה בשרירי הבטן וינוח בתקופה הקרובה

שחקן נבחרת צ'כיה מרטין האשק
מכבי חיפה יצאה בזול? האשק | אימג'בנק GettyImages

לאחר הפיצוץ, האשק שב למולדתו, שוחרר מספרטה ומאז הקריירה שלו הלכה ודעכה. לאחרונה שוחרר גם מארזורומספור הטורקית בשל מה שהגדירו בצ'כיה כ"בעיות אישיות", כך שנראה שחיפה נמנעה מעסקה עליה היתה עלולה להתחרט.