"איך זה יכול להיות?": הטעות הגדולה של מיטש גולדהאר ומכבי ת"א

play
מיטש גולדהאר | אריאל שלום
שער בלתי נשכח של טוומאסי העניק למכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב 06:06

אורי אוזן ניתח ב-103FM את מצב הצהובים, ש"טעו בגדול בשנים האחרונות". על אי הגעתו של סבע, בניית קבוצה בלי שחקני כנף, הבאת מאמנים לא מתאימים וחוסר אמונה במאמנים תוצרת בית. האזינו לריאיון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הפסד צורם למכבי נתניה ושלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, מכבי תל אביב הדועכת רחוקה כבר שמונה נקודות מהמוליכה מכבי חיפה ובמחזור הקרוב היא תארח את הפועל באר שבע החזקה למשחק שכל תוצאה בו פרט לניצחון ככל הנראה תחסל את סיכוייה לזכות באליפות. פרשן ספורט1, אורי אוזן, עלה אתמול (שלישי) לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את הטעויות הרבות שהובילו את הצהובים למצב הנוכחי.

האזינו לדברים

"זה התחיל בהבאת מאמן (איביץ') שעבד עם סגל שהוא לא אוהב והוא גם אמר את זה באחד הריאיונות, והמשיך עם מאמן (קראנקה) לא מתאים", הסביר אוזן. "מכבי תל אביב עשתה המון טעויות. עד לפני ארבע שנים היא הייתה מביאה את הישראלי הכי טוב, כל מי שהיא הייתה רוצה היה מגיע. העונה, תראה מה קרה עם דיא סבע, הם היו צריכים ללכת עליו בכל הכוח, הרי כולם ידעו שאוסקר גלוך עוזב. לא הביאו תחליף לשחקן הישראלי אולי הכי גדול שגדל שם. סבע היה חייב להגיע, או שחקן זר בזמן ולא רארש איליה ששיחק בפעם האחרונה בספטטמר. אני בטוח שהוא מוכשר מאוד אבל מכבי הייתה צריכה תוצרת כאן ועכשיו במקום גלוך".

אוזן המשיך: "בנו קבוצה בלי שחקני כנף – איך אפשר לבנות קבוצה בלי שחקני כנף, כאשר גם המגנים שלך הם שחקנים לא התקפיים שלא יוצאים קדימה. גם רכישות כמו יונתן כהן ואחרים. לא מצליחים להביא זרים בזמן אלא רק ברגע האחרון".

דיא סבע. מכבי ת"א הייתה חייבת להביא אותו
יישאר בעונה הבאה? דיא סבע | מאור אלקסלסי

על קראנקה: "בשני המשחקים האחרונים הוא ביצע רק שלושה חילופים. בדרבי הוא עשה שלושה חילופים בדקה ה-79 ועוד אחד לקראת תוספת הזמן. הוא גם לא משנה מערכים תוך כדי משחק שזה הכלי של מאמן להשפיע על משחק. ברגע שהוא לא עושה לא את זה ולא את זה, מאוד קל להתכונן למכבי תל אביב. בדרבי היא לא בעטה למסגרת ומול נתניה זה היה השיא. הרבה זמן לא ראיתי אותה כל כך חלשה. מקצועית, אני לא זוכר רצף כזה של משחקים הרבה מאוד שנים במכבי תל אביב, עם חוסר יכולת התקפית ומאמן שלא מגיב".

אוזן סיכם: "מכבי תל אביב זה מועדון שמשקיע בנוער, הלוואי כמעט על כל קבוצה בארץ, אבל איך יכול להיות שבעשר שנים של מיטש גולדהאר במועדון לא גידלו שם מאמן אחד? אפילו שיהיה עוזר. גיא צרפתי שאימן שם בנוער, היום עוזרו של ברק בכר במכבי חיפה, אבל אף מאמן לא עלה לבוגרים במכבי. הם מביאים את קראנקה שלא מכיר את הליגה. מכבי תל אביב טעתה בגדול בשנים האחרונות. היא גידלה שחקנים נהדרים והציאה הרבה כסף, אך לא האמינה בצוות ישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי