ארד ייפגש עם נציגי מכבי חיפה במטרה להסדיר את המעבר לקייראט

play
זה קורה. עופרי ארד | מאור אלקסלסי
מומחה למשברים: כיצד ברק בכר יחלץ את מכבי חיפה מהמצב? 04:24

הבלם סגר את תנאיו בקבוצה הקזחית ומחכה להסדיר עם הירוקים את שכרו לפני שיעבור בהשאלה. הערכה: ימריא בימים הקרובים כדי לחתום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עופרי ארד ייפגש היום (ראשון) עם אנשי מכבי חיפה במטרה לסגור סופית את השאלתו לקייראט אלמטי. ארד סגר את תנאיו מול הקזחים והנושא היחיד שנשאר כדי להפוך את המעבר לרשמי היא השלמה של הירוקים לשכר עד תום העונה, שכן השחקן ייצא בהשאלה עד חודש נובמבר, אז תסתיים העונה בקזחסטן.

ההערכה היא שבפגישה כל הדברים ייסגרו סופית וארד ימריא כבר בימים הקרובים לקזחסטן כדי לחתום רשמית וכן לערוך סידורים אישיים ביחד עם משפחתו. ארד בן ה-24 גדל במכבי חיפה ושיחק רק בשורותיה, פרט לעונת השאלה אחת בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית (ארבעה שערים ב-36 משחקים ב-2017/18). את המדים הירוקים לבש 142 פעמים וכבש שישה שערים בכל המסגרות, כשהוא היה שותף לשתי האליפויות האחרונות ובעונה שעברה גם לזכייה בגביע הטוטו ולפני כן באלוף האלופים.

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה
זה קורה. עופרי ארד | מאור אלקסלסי

העונה איבד ארד את מקומו בהרכב ונדחק ברוטציה, כשבליגה שיחק ארבע פעמים בלבד ובשלב הבתים של ליגת האלופות רשם 20 דקות במצטבר, בשתי הופעות כמחליף מול פריז סן ז'רמן ובנפיקה. בנבחרת ישראל הספיק הבלם לרשום שמונה הופעות, אחרי שעבר בכל הנבחרות הצעירות.

אגב, ארד שיחק מול קייראט עם מכבי חיפה בניצחון 1:2 במוקדמות הליגה האירופית בספטמבר 2020, אבל נעדר בגלל פציעה מצמד המשחקים מולם עונה לאחר מכן במוקדמות ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי