בבית"ר רתחו על לייבוביץ' ה"פחדן", ועל חזיזה: "היה ראוי ל-4 צהובים"

play
בית"ר זועמת. חזיזה אחרי האדום למורוזוב | מאור אלקסלסי
הפועל ירושלים רשמית בפלייאוף העליון, מה תצטרך בית"ר? 05:15

בבית"ר זעמו על השופט אחרי ההפסד למכבי חיפה: "החליט על פי הצעקות מהיציע", ולא אהבו את ההתנהגות של שחקני האלופה: "לא זקוקים לפרובוקציות כדי לנצח". עכשיו אבוקסיס יודע: רק ניצחונות על הפועל תל אביב וסכנין יספיקו כדי לעמוד במטרה

(גודל טקסט)

שקלול התוצאות אתמול (שבת) הביא את בית"ר ירושלים לסיטואציה בה היא ככל הנראה תצטרך לנצח בשני המשחקים שנותרו לה, נגד הפועל תל אביב בטדי ומול סכנין בדוחא, על מנת לסיים את העונה בפלייאוף העליון. בסיטואציה מסויימת יכול להיות שגם שני ניצחונות לא יספיקו ( כל זאת אם מכבי נתניה תשיג נקודה בשבוע הבא נגד קרית שמונה, והפועל ירושלים שתשחק הערב תנצח שניים משלושת המשחקים שנותרו לה כשבמקביל אשדוד תנצח את שני המשחקים). אבל עדיין, ריאלית שני ניצחונות אמורים להספיק.

בבית"ר לא חיפשו תירוצים בסיום ההפסד 2:1 למכבי חיפה, אך כעסו מאוד על השופט גל לייבוביץ' ועל דולב חזיזה. על לייבוביץ' אמרו במועדון: "שופט פחדן,הוא שרק לפי הצעקות של הקהל. נתן לחיפה פנדל, ואם לא ה-VAR הוא גם מאשר גול פסול. גם מהפנדל על אספרייה הוא התעלם עד שה-VAR קרא לו, ולמעשה הוא טעה בשלוש שריקות של גול לרעתנו, וזה בלתי נתפס. כל השריקות הגבוליות היו לטובת מכבי חיפה. מורוזוב קיבל שני צהובים על קטנות וחזיזה שהגיעו לו ארבעה צהובים, לא קיבל כלום, גם לא סונדגרן ששם רגל לאספרייה".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה על הדשא
בית"ר זועמת. חזיזה אחרי האדום למורוזוב | מאור אלקסלסי

בבית"ר הוסיפו: "חיפה לא צריכה שופט ולא צריכה פרובוקציות כדי לנצח, היא הייתה טובה יותר לאורך רוב דקות המשחק, אבל אם אנחנו במשחק, מגיע לנו לסיים אותו עם 11 שחקנים. גם הצהוב הראשון של מורוזוב לא היה. המשחק רק הלך והסתבך בגלל טעויות שיפוט, וזה לא צריך להיות ככה. פשוט חבל".

בצוות המקצועי לא מתכוונים להעניש את גיורגי מורוזוב אך הודו כי "הוא היה צריך להיות חכם יותר, אולי היינו צריכים להכין אותו לכל הפרובוקציות". מורוזוב עצמו אמר לשחקנים: "הוא התחיל איתי, בקושי נגעתי בו והוא עשה הצגה כמו ילד קטן". שביעות רצון נרשמה מהשוער מיגל סילבה, שהפגין יכולת גבוהה. "אם הוא היה איתנו מתחילת העונה, מזמן היינו מבטיחים מקום בפלייאוף העליון. שילמנו על עמדת השוער מחיר יקר מאוד", אמרו בבית"ר.

דנילו אספרייה, שסירב להרים כדור קרן בשל הנהמות שנשמעו לעברו, פנה לשופט לייבוביץ', שהבהיר לקשר כי הדברים יירשמו בדו"ח המשחק.

כעת בבית"ר ירושלים ימתינו לתוצאת משחקה של הפועל ירושלים הערב נגד הפועל חיפה, בתקווה שהקבוצה של רוני לוי לא תחזור בידיים ריקות מטדי. במקביל יחלו להתכונן לשבוע עמוס שיכלול משחקים בגביע נגד הפועל עפולה ברביעי ומול הפועל תל אביב בטדי ביום ראשון, אליו צפוייים להגיע כ-20 אלף אוהדים לטדי. אבוקסיס מתכוון לשתף בגביע לא מעט מחליפים ולהכניס לעניינים יותר את פרד פריידיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי