קראנקה יבצע שינויים רבים בגביע, תורג'מן ואיליה צפויים לפתוח

play
ירוויח את הצ'אנס הבא? איליה | אריאל שלום
ואן לוון זכה בתביעה נגד מכבי תל אביב, יפוצה ב-515 אלף יורו 03:24

אחרי ה-0:4 במשחק הראשון, מאמן מכבי תל אביב יעניק דקות למחליפים נגד מכבי פתח תקוה: "לא כדי לנוח, אלא כי לכולם מגיע"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אייטור קראנקה יערוך מספר גדול של שינויים בהרכב מכבי תל אביב במשחק הגביע מחרתיים מול מכבי פתח תקוה. במשחק הראשון של רבע הגמר ניצחה מכבי תל אביב 0:4, כך שלמאמן יש כעת את הפריבילגיה לתת לשחקני הספסל ואלה שיושבים ביציע לשחק ולא לחשוש משינויים רבים.

"אערוך שינויים ואתן לשחקנים שמגיע להם הרבה זמן לשחק", אמר קראנקה לקראת ההתמודדות מול הקבוצה מהליגה הלאומית. "זה לא שאני אעשה שינויים כדי לתת לשחקנים לנוח. אם אעשה שינויים זה כי כל השחקנים שלי ראויים לשחק. 11 השחקנים שאעלה ביום רביעי מסוגלים וצריכים לקחת אותנו לשלב הבא".

קראנקה יעלה מחרתיים את רארש איליה שטרם פתח בהרכב מכבי תל אביב. בשבת האחרונה הוא אפילו הלך אחורה ולא שותף לדקה בניצחון על סקציה נס ציונה ובמועדון הסבירו כי המאמן העדיף לתת דקות לדור תורג'מן כמחליף חמישי ולא להעלות את הקשר הרומני לזמן קצר בלבד. ברביעי תורג'מן ואיליה כבר יפתחו יחד בהתקפת מכבי תל אביב.

בקרית שלום מתעקשים שקראנקה מאמין באיליה, אבל מעדיף מערך שונה כעת ושחקנים בעלי אופי אחר ולכן הרומני עדיין לא פתח. איליה היה מאוכזב מאוד מכך שלא שיחק שלשום אבל בכל זאת הלך להודות לקהל שהגיע בהמוניו לפתח תקוה ועמד במשך דקות ארוכות עם כל השחקנים ומחא כפיים לעבר האוהדים.

שחקני מכבי תל אביב רארש איליה, יוריס ואן אובריים
מהספסל לכר הדשא. ואן אובריים ואיליה | ברני ארדוב

במכבי תל אביב גם מאמינים שדן ביטון יקבל דקות מחרתיים ואולי אף יפתח בהרכב. במפגש הראשון עם מכבי פתח תקוה ביטון עלה כמחליף ובישל שער. בשני המשחקים האחרונים בליגה קראנקה הושיב אותו על הספסל, אבל לא נתן לו דקות כמחליף.

מי שצפוי להיעדר מחר ואולי אף בשבת נגד הפועל ירושלים הוא אנדרה ז'ראלדש, שהוחלף בהפסקת המשחק שלשום בגלל רגישות בשריר הירך. קרוב לוודאי שהוא ינוח במשחק הקרוב ומאור קנדיל יפתח כמגן ימני. התלבטות קיימת בנוגע ליונתן כהן שכבר מתאמן עם הקבוצה בצורה מלאה וקראנקה צריך להחליט ביחד עם הצוות הרפואי מתי יהיה הזמן הנכון לתת לו כמה דקות.

שחקנים נוספים שאמורים לפתוח מחרתיים הם שחר פיבן, יוריס ואן אובריים ומתן חוזז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי