"מכבי תל אביב בפיגור עצום, היא מפסידה בנוק-אאוט למכבי חיפה"

play
חיפה נותנת נוק-אאוט מבחינה ניהולית. גולדהאר | אריאל שלום
דיווח: גם מכבי חיפה ניסתה להחתים את ז'איר אמאדור בקיץ שעבר 06:04

"מכבי תל אביב עשתה החרמה גורפת של מאמן ישראלי. מי ניצח אותה בשבת? מאמן שהוא בשר מבשרה. רארש איליה? מהלך שמסמל את כל הבעיות". וגם: האם הירוקים בדרך לאליפות שלישית ברצף? אוזן מנתח

(גודל טקסט)

פרשן ספורט1 אורי אוזן עלה לשידור בתוכנית הספורט של103F והתייחס למאבק האליפות. כדורגלן העבר נשאל על מכבי תל אביב המקרטעת, שהפסידה 2:1 בבית להפועל ירושלים ורחוקה כבר שמונה נקודות מהמוליכה מכבי חיפה. אוזן הסביר: "אני חושב שיש פה חטא קדמון של מכבי תל אביב, שפשוט עשתה החרמה גורפת של מאמן ישראלי ואני אפילו לא מדבר על מאמנים קיימים. הם היו יכולים לגדל מאמנים ישראלים. איזה מאמן ניצח אותם בשבת? מאמן שהוא בשר מבשרם (זיו אריה), שאימן את הנוער, שגדל במחלקה שלהם. הוא ניצח אותם וזו המראה הכי גדולה של מכבי תל אביב.

האזינו לדברים

"מבחינה ניהולית, בשנים האחרונות מכבי תל אביב בפיגור עצום, היתרון שג'ורדי קרויף נתן להם בעבר הלך לאיבוד. אני לא מאשים את ברק יצחקי כי אני לא בטוח שהוא מחליט. שמים אותו בפרונט. קראנקה בכלל לא יודע מה קורה פה, לא מכיר את הליגה וגם לא השאירו לו צוות. לגבי הזרים, רארש איליה שחקן מאוד מוכשר, אבל הוא זיקוק טהור של כל הבעיות של מכבי תל אביב. מביאים לך שחקן בהשאלה ללא אופציה, שחקן שלא ישחק מספטמבר, לתפקיד שמתחילת שנה כולם מדברים שאין שחקני כנף ושחיביים להביא, ולא מביאים. את דיא סבע היא הפסידה למכבי חיפה, שזה משהו שבעידן ג'ורדי לא יכול היה לקרות. בסוף אתה נופל או מצליח על ניהול, ועכשיו הם מפסידים בניהול למכבי חיפה בנוק-אאוט".

דיא סבע. בעידן ג'ורדי זה לא היה יכול לקרות
דיא סבע | ברני ארדוב

מה יכול למנוע מחיפה אליפות שלישית ברצף: "אולי אליניב ברדה, אבל כרגע זה נראה שחיפה הכי חזקה. בתחילת העונה חשבתי שאולי מכבי תל אביב עם איביץ', אבל לא נראה שזה יקרה. בעידן ברק בכר מכבי חיפה שולטת בדרבי ועכשיו והיא תארח את המשחק מול הפועל באר שבע במחזור השני של הפלייאוף. היא נראית טוב, היא ביתרון של שני משחקים והיא יכולה להיות, כך נראה לפחות, הקבוצה הראשונה שעושה שלב בתים של ליגת האלופות וגם לוקחת אליפות. אם זה באמת יקרה, בכר הולך לוקחת שלוש אליפויות ברצף בשתי קבוצות שונות, והוא עדיין לא בן 43".

מה באר שבע צריכה לעשות: "אני חושב שברדה עושה מעל ומעבר, להצדיע לו על הדרך שבה הוא מנהל את הסגל עם כל הפציעות והאילוצים. אני לא מצפה ליותר, אני חושב שהוא משיג מעל ומעבר. רמזי פצוע, שאפי בירידה והוא ממציא שחקנים מחדש. לכולם יש ירידה, זה קורה. שי אליאס שחקן שאני מכיר מצוין, הוא שידרג אותו משמעותית. את שגיב יחזקאל כולם הספידו כבר, היום מגן ימני הכי טוב בארץ. רותם חטואל, רועי גורדנה שעבר פציעה קשה. כשאתה רואה מאמן משדרג כל כך הרבה שחקנים, אתה מבין שהוא עושה עבודה טובה ומבחינת תקציבים אי אפשר להשוות בין חומר השחקנים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב לזה של באר שבע. למרות זאת, ברדה מעל מכבי תל אביב והכי קרוב למכבי חיפה. אני חושב שצריך להצדיע לברדה על עונה גדולה".

להצדיע לו על עונה גדולה. אליניב ברדה
להצדיע לו על עונה גדולה. אליניב ברדה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי