עדיין בעניינים? יעקב בוזגלו חושף פנייה ממכבי תל אביב

הנכדים ילכו באותה הדרך? יעקב בוזגלו | קובי אליהו

כדורגלן העבר החמיא למנור סולומון ואוסקר גלוך, וגילה: "אני לא רוצה להגיד יותר, אבל הנכד ענק, ולא אחד אלא שניים. אני מזהה שהם הולכים להיות הדבר הבא". וגם: למה בנו מאור לא הגיע לטופ? האזינו לריאיון

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר יעקב בוזגלו ועלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על ההצלחה המסחררת של מנור סולומון בפולהאם, הבחירה של אוסקר גלוך, הפוטנציאל של בנו מאור בוזגלו וגם סיפר כיצד הוא מהתרשם מהנכדים הצעירים שאולי הולכים בדרך של האבות שלהם.

האזינו לדברים

בוזגלו נשאל האם הוא עדיין בעניינים, וחשף: "אני לא רוצה להגיד יותר, אבל הנכד ענק. זה לא נכד אחד אלא לפחות שניים, אבל אני באמת מזהה שהם הולכים להיות הדבר הבא. יש את ריי הבן של מאור שהוא באמת מוכשר ברמות ויש את טומי הבן של אלמוג שהוא משכמו ומעלה. הם משחקים בראשון לציון, פנו אלינו כבר ממכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה. אני מאמין שהם עושים דרך ודרך יפה אבל בואו נחכה. מה אעשה איתם אחרת? אין אחרת, יש דרך אחת שהיא מאוד קשה ומסורבלת. אני לא יכול לבוא ולומר שפעלתי בצורה לא נכוונה עם מאור, אבל כשהגוף בוגד בך אין מה לעשות. עשינו דרך יוצאת מן הכלל. אני זוכר שהעברתי אותו לסכנין אמרו לי לא לעשות את זה".

מאור בוזגלו | ברני ארדוב

האם מנור סולומון יהיה יותר גדול ממאור בוזגלו: "תמיד יהיו יותר גדולים. אני שמח בשביל מנור, הוא עושה חיל בליגה הטובה בעולם ואני מפרגן לו מכל הלב. יש כאלה שנמצאים במקום הנכון, בזמן הנכון. בכדורגל אתה צריך להביא קבלות ואני חושב שמה שמאור עשה זה באמת מעל ומעבר למה שהאנושות יכולה לדרוש. שום דבר לא היה רחוק מבחינת מאור, ניהלנו משאים ומתנים באמת עם קבוצות מאוד מאוד משמעותית, לצערי הדברים לא יצאו לפועל ולא מעט אני גם זוקף לחובת התקשורת, הסוכנים והמאמנים. אני לא חי מתירוצים, אני יודע שמאור עשה קריירה יפה. מבחינת פוטנציאל תמיד אפשר יותר".

על הבחירה של אוסקר גלוך ברד בול זלצבורג האוסטרית, אמר בוזגלו: "לדעתי זו בחירה טובה, אבל הליגה האוסטרית היא לא כזאת גדולה. הוא יצטרך לתת שם מספרים. בסוף מדובר בקרש קפיצה עבורו ואני חושב שהוא עשה צעד יוצא מן הכלל טוב".

מנור סולומון, קשר פולהאם | GettyImages, Alex Davidson

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי