חאלד דוכי: "השקענו הרבה כסף ומסגל כזה צריך להפיק הרבה יותר"

play
שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי
נתראה בפלייאוף התחתון: 0:2 לבני סכנין על בית"ר ירושלים 06:03

מנכ"ל בני סכנין בריאיון ב-103FM: "לא תמיד כל מה שמתכננים קורה, גם למכבי תל אביב לא הולך העונה. יכול להיות שלקחנו החלטות בלחץ בכל הנוגע למאמנים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין אמנם סיימה את העונה הסדירה בליגת העל עם ניצחון מאוד יוקרתי עבורה, 0:2 באצטדיון דוחא על בית"ר ירושלים, אבל הקבוצה כידוע תשתתף בהמשך העונה בפלייאוף התחתון ועבור המועדון שהצהיר שהוא מכוון למקום הרביעי ושהפלייאוף העליון זו המטרהמוצהרת, מדובר בכישלון שגם ראשי בני סכנין מודים בו.

הערב (ראשון) התראיין ב-103FM המנכ"ל חאלד דוכי, שנשאל אם בני סכנין נכשלה העונה: "ביחס לתכנונים של תחילת העונה והיעדים שהצבנו, בכפוף להשקעה הגדולה והתקציב הגבוה העונה, כולם חזו שסכנין תהיה במקום הרביעי או החמישי לפחות, אבל עם כל הכבוד אנחנו במקום התשיעי בניגוד לכל התחזיות. אני מסכים איתכם (שבני סכנין נכשלה)".

שחקן בני סכנין בירם כיאל עם חאלד דוכי
"המשחק הכי חשוב שלנו העונה". כיאל | מאור אלקסלסי

טעויות שנעשו במהלך העונה, במהלכה פוטר חיים סילבס ומונה קובי רפואה: "אסור לקחת החלטות תחת לחץ. יכול להיות שלקחנו החלטות בלחץ בכל הנוגע למאמנים – ואני לא אומר לכם שקובי או שחיים לא בסדר – אבל אתם רואים את המאמנים בשוק ואנחנו בוחרים ממה שיש. אנחנו מכבדים את כולם וברור שאנחנו רוצים שהקבוצה תתנהל בצורה אחרת, אבל לבני סכנין אין מבחר אופציות כי זו עובדה שלא כל המאמנים מוכנים להגיע. התקשרנו למרקו בלבול כמה פעמים וגם הוא בחר באופציות אחרות.

"קובי מאמן טוב, חיים מאמן טוב, הסגל מצוין ודברים לא הסתדרו לנו השנה", המשיך המנכ"ל. "שיחקנו כדורגל טוב ומהנה בעונה שעברה והמשכנו כמעט עם אותו סגל, אבל משהו התפקשש ונאלצנו להחליף מאמן וחלק מהשחקנים. היו הרבה פציעות של שחקנים מרכזיים ויקרים, לא תמיד מה שמתכננים קורה. גם למכבי תל אביב לא הולך כל כך השנה".

עוד על אירועי סכנין – בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מסוכן: צפו באוהדי בית"ר ירושלים יורים זיקוק ליציע של בני סכנין
למה לא כל יום בית"ר? סכנין חגגה בתסכול: "יכולנו להיות בין 6 הראשונות"
לא לבעוט בדלי: העונה של בית"ר היא בכל זאת הצלחה, איך ייראה העתיד?

עוד אמר דוכי לסיכום: "לא עמדנו ביעדים, העונה הזו לא כל כך מוצלחת ואם חלילה לא היינו מנצחים אתמול אז היינו במאבקי תחתית ובלחצים גדולים. אנחנו רגועים שלא נרד ליגה, אבל זה לא מספיק, אלו לא היעדים שהצבנו. השקענו הרבה כסף ומסגל כזה צריך להפיק הרבה יותר".