הוא אמיתי? אדליי: "יש לנו סיכוי לסיים בטופ 3 וגם לזכות באליפות"

play
אדבאיו אדליי הפועל ירושלים | ברני ארדוב
ברחה מהתחתית: קוסטה סידר לריינה ניצחון קריטי על הפועל ירושלים 06:04

שוער הפועל ירושלים התראיין בניגריה והפתיע: "מאמין שאנחנו יכולים להשיג משהו מיוחד השנה. נעשה הכול כדי להשיג את המטרה שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים סיימה אומנם את העונה עם הפסד לבני ריינה. אלא שהניצחון על מכבי תל אביב לפני כן הבטיח לקבוצת האוהדים את המקום בפלייאוף העליון, עונה אחרי שהיא ניצלה מירידת ליגה במחזור האחרון. אדבאיו אדליי, שוערה הניגרי של הקבוצה שחווה עונה טובה, ערך ריאיון בניגריה שבו הוא סיכם את העונה הסדירה והציב רף גבוה מאוד להמשך הפלייאוף.

"זו היתה עונה קשה מאוד ואני מצפה להמשך משום שיש לנו סיכוי לזכות באליפות הראשונה שלנו", הצהיר אדליי, "זה לא הולך להיות קל, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להשיג משהו מיוחד. עשינו משהו מדהים העונה ואני מקווה שנוכל לסיים בטופ 3 וכמובן שהאליפות בהישג יד. נמשיך לתת את הכול עד שנשיג את המטרה שלנו העונה".

אדבאיו אדליי, שוער הפועל ירושלים
חולם על אליפות עם הפועל ירושלים. אדליי | דני מרון

אדליי צפוי להיות בסגל של נבחרת ניגריה למשחק מוקדמות אליפות אפריקה נגד גינאה. "אנחנו נואשים לחזור למסלול הניצחונות ואני משוכנע שנשיג את המטרות שלנו. יש לנו סגל טוב והעפלה לאליפות אפריקה 2023 זו משימה שאנחנו צריכים לעמוד בה".

ניגריה ממוקמת ראשונה בבית A בשלב המוקדמות ועם חלוצים כמו ויקטור אוסימן הסקורר של נאפולי וטרם מופי שכבש כבר 15 שערים בליגה הצרפתית, היא נחשבת לאחת הנבחרות החזקות והמוכשרות ביבשת השחורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי