אם ברק בכר יעזוב את מכבי חיפה, אוסקר גרסיה יעלה כמועמד

play
אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו | אימג'בנק GettyImages
ארבעה פנדלים, הרחקה ומהפך מרשים: מכבי חיפה גברה 1:2 על מ.ס. אשדוד 06:05

המאמן הקטלאני מוערך מאוד על ידי גל אלברמן, ובמכבי חיפה יעניקו למנהל המקצועי משקל מכריע בבחירת המחליף אם בכר אכן יעזוב. גורם במועדון: "עד הבטחת האליפות, אף אחד לא מתעסק בנושא"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בצל ההכנות למשחק העונה, במכבי חיפה לא יכולים להתעלם מהאפשרות שברק בכר יעזוב בתום העונה לכוכב האדום בלגרד. אלופת סרביה מציעה למאמן שכר מפתה מאוד והירוקים נערכים לאפשרות שייאלצו להיפרד, כשאם זה יקרה שמו של אוסקר גרסיה יעלה כמועמד. מאמן מכבי תל אביב לשעבר מוערך מאוד על ידי המנהל המקצועי גל אלברמן, כך לפי גורמים המיודדים עם השניים, ולא פוסל אפשרות לחזור לעבוד בישראל.

מכבי חיפה תעניק לאלברמן משקל מכריע בבחירת המאמן הבא, אם בכר אכן יעזוב. בסרביה טענו כי מלאדן קרסטאיץ', גם הוא אקס מכבי תל אביב וכיום מאמן נבחרת בולגריה, יבוא בחשבון מבחינת הירוקים, אך ההערכה היא שאם אלברמן הוא הקובע אז הסרבי לא ייבחר.

אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו
אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו | אימג'בנק GettyImages
מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה עם שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן
מכירים היטב. אוסקר גרסיה ואלברמן ב-2013 | קובי אליהו

עוד במכבי חיפה

בכר לשחקני מכבי חיפה: "יש הצעות, חשוב שנישאר ביחד ונביא אליפות"
יומיים להפועל באר שבע: סק ופיירו נעדרו מאימון מכבי חיפה
בכר: "היו לי הצעות בעבר ויש כאלה גם היום, לא מכחיש"

גרסיה, שיחגוג 50 בחודש הבא, הגיע לישראל ב-2012 כבחירה של חברו ג'ורדי קרויף לאימון מכבי תל אביב. הוא הוביל את הצהובים לאליפות אחרי עשור, עבר לאחר מכן לאמן את ברייטון וחזר שוב, רק כדי לעזוב את ישראל בעקבות ירי הטילים במבצע צוק איתן. מאז, שחקן העבר של ברצלונה הספיק לאמן גם את ווטפורד, רד בול זלצבורג, סנט אטיין, אולימפיאקוס, סלטה ויגו וריימס, אותה עזב באוקטובר האחרון בעקבות מצבה הרפואי של בתו, שחודש לאחר מכן הלכה לעולמה.