רמי גרשון: "לא אמרתי לרגע שאני חושב על פרישה. מרגיש רצוי"

play
רמי גרשון עם שון גולדברג שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי
סק הציל, פיירו כבש: חיפה ניצחה את באר שבע, ופתחה פער של 7 נק' בפסגה 02:41

הבלם הוותיק זכה למחמאות גדולות על יכולתו במשחק העונה, סיפר על השת"פ המוצלח עם סק ("הוא מפלצת") ודיבר גם על האפשרות שברק בכר יעזוב: "מגיע לו להתקדם, זו דרכו של עולם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שדילן בטובינסיקה הורחק נגד מ.ס אשדוד ושון גולדברג נפצע, עלה חשש כיצד מכבי חיפה תסתדר ללא שני הבלמים שלה. בצוות המקצועי הבהירו לרמי גרשון שהם בוטחים בו והבלם פתח בהרכב במשחק העונה. אחרי המשחק, בקבוצה החמיאו לגרשון ולעבדולאי סק וציינו שרשמו שני משחקים גדולים מבחינתם מול אשדוד ובאר שבע. סק מבסס עצמו כאחד הבלמים הכי טובים ששיחקו בקבוצה בשנים האחרונות. הבלם הסנגלי מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך חיפה תציע לו בקיץ לפתוח את החוזה ולהאריך אותו. בקבוצה מודעים לכך שהיכולת הטובה שלו גם במדי נבחרת סנגל עשויה להביא להתעניינות אצל קבוצות בחו"ל, אך משוכנעים שהבלם ישחק בקבוצה בעונה הבאה.

גרשון כאמור זוכה גם הוא למחמאות גדולות. ברק בכר אמר עליו בסיום: "רמי עשה שני משחקים גדולים. גם בתקופות שהוא לא התלבש הוא לא דיבר מילה. הוא מביא מהניסיון ומהאיכות שלו, הוא ברכה לקבוצה".

גרשון דיבר גם הוא בסיום המשחק בפתיחות. "עברתי הרבה דברים בקריירה, דברים יפים וגם פחות טובים. למדתי להתעלות על כל משבר ואיך להתייחס מנטלית למצב. כמו שברק אמר, אני מנסה לעזור לחבר'ה בקבוצה", סיפר גרשון.

עבדולאי סק עם רמי גרשון שחקני מכבי חיפה
"אם מתפלקת טעות, הוא ישר מטאטא אותה". גרשון עם עבדולאי סק | מאור אלקסלסי

הבלם דיבר גם על התחושות בחדר ההלבשה לאור הידיעות על עזיבה אפשרית של המאמן. "השחקנים פחות מתרגשים ממה שקורה עם ברק, כי זו דרכו של עולם. כמו שלשחקנים יש אופציות להתקדם, גם למאמנים יש. אנחנו מרוכזים במשימה שלנו ואין לי ספק שאת ברק והצוות לא מעניין כלום ביומיום מלבד לקחת אליפות. כדורגל זה כל החיים שלנו ואני בטוח שזה לא משפיע על ברק במילימטר".

על ההצעות שיש למאמן אמר גרשון: "אם תהיה לברק אופציה להתקדם, אז מגיע לו. הוא עושה עבודה מדהימה".

גרשון דיבר גם על התיאום עם סק במרכז ההגנה. "זו באמת חוויה לשחק לידו. הוא ממש מפלצת. לפעמים אם מתפלקת טעות, הוא ישר מטאטא אותה. כל רביעיית ההגנה זו חוויה. יש סגל איכותי בכל עמדה". כשנשאל על האפשרות שיפרוש בתום העונה, הגיב בצחוק. "אני לא אמרתי לרגע שאני חושב על זה, אז לא יודע למה תמיד מתעסקים בזה. אני מרגיש רצוי בחיפה ורוצה גם כן להישאר".