גרשון: "לא מפחדים ממכבי ת"א". בכר: "הגיע הזמן לעשות את זה בבלומפילד"

play
רמי גרשון עם שון גולדברג שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי
סק הציל, פיירו כבש: חיפה ניצחה את באר שבע, ופתחה פער של 7 נק' בפסגה 02:41

מכבי חיפה תנסה לשבור את המומנטום השלישי במשחקי החוץ נגד מכבי תל אביב (ג', 20:30): "זה צירוף מקרים, אנחנו לא מפחדים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:1 על הפועל באר שבע ביום שבת, במכבי חיפה יודעים שנצחון מחר (שלישי, 20:30) על מכבי תל אביב בבלומפילד יסיים כמעט סופית את מאבק האליפות ויקרב אותם באופן משמעותי לצלחת שלישית ברציפות.

הירוקים יחסרו את מוחמד אבו פאני ופייר קורנו המוצהבים, אבל ייהנו משובו של עלי מוחמד להרכב. המאמן ברק בכר מתלבט בנוגע לעמדת המגן השמאלי, כשדולב חזיזה עשוי לשחק בה במערך של שלושה בלמים, אבל גם שון גולדברג הוא רמי גרשון בתמונה במערך של שני בלמים.

הירוקים ינסו לעשות סוף למומנטום השלישי נגד מכבי תל אביב חוץ, בעיקר בבלומפילד. הפעם האחרונה בה מכבי חיפה ניצחה בחוץ הייתה 0:2 בנתניה באוקטובר 2016 והפעם האחרונה בה עשו זאת בבלומפילד הייתה במאי 2011.

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה
רמי גרשון שחקן מכבי חיפה | דני מרון

בכר אמר: "אנחנו שואפים תמיד לעשות את העבודה. אנחנו זוכרים את המשחק הקודם שהתפתח בצורה לא טובה. אנחנו צריכים ללמוד ממנו וגם לדעת למנף את הניצחון על באר שבע, במיוחד מבחינת האופי והאגרסיביות".

על חסרונו של קורנו אמר המאמן: "אין ספק שהחיסרון של פייר משמעותי, במיוחד כשאין את סאן מנחם ואני לא יודע מה עם שון גולדברג. נמצא פתרונות, נתכונן למשחק הזה מול קבוצה במומנטום שבשבילה זו ההזדמנות האחרונה. אני לא חושב שיש פחד מול מכבי תל אביב. אנחנו לא מצליחים לבוא בצורה הנכונה, אבל זו המשימה שלי לבוא ולשנות את זה. אנחנו צריכים לבוא בגישה הנכונה ובשיטה הנכונה, עם ביטחון, ולעשות את זה סוף סוף".

רמי גרשון אמר: "אין לי הסבר למה שקורה לנו נגד מכבי תל אביב בחוץ. זה צירוף מקרים כי אנחנו ממש לא מפחדים. כמובן שיש משהו מיוחד ב'קלאסיקו הישראלי'. הפרש הנקודות לא גורם לנו לבוא שאננים, אנחנו רוצים להמשיך במומנטום. כל עוד זה פתוח סטטיסטית, לא נוריד רגל מהגז".