נשיא מועדון נעוריו של איליה: "המעבר למכבי תל אביב תמוה מאוד"

play
בכורה בהרכב. איליה | אריאל שלום
יובאנוביץ' וזהבי סידרו למכבי ת"א 0:2 על הפועל ירושלים 03:32

ברומניה ממשיכים לבקר את שחקן הכנף, שמתקשה להטביע חותם: "מה יש לו לעשות בישראל? ההחלטה להגיע לשם הייתה טעות פטאלית"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ברומניה ממשיכים לבקר את רארש איליה, שהמעבר שלו בהשאלה למכבי תל אביב רחוק מלהוכיח את עצמו. שחקן הכנף בן ה-19 אמנם בישל בסוף השבוע בפעם הראשונה בישראל, אבל המספרים שלו עדיין רחוקים מלהיות מרשימים, וגם דקות המשחק שלו לא ממריאות.

אחרי שהמנהל המקצועי של סטיאווה בוקרשט ביקר אותו בשבוע שעבר והסביר שהמעבר לישראל היה טעות, הגיע תורו של מקורב נוסף להשמיע דברים ברוח דומה.

"אחרי שהוא עזב אותנו ועבר לראפיד בוקרשט, הוא התייעץ איתי בכל דבר. לצערי מאז הוא ניתק איתי מגע. אם הוא היה מתייעץ איתי בנוגע להצעה מישראל, הייתי מייעץ לו לברוח ממנה כמו מאש", אמר מיחאי טראיסטרו, נשיא ג'וניורול בוקרשט, קבוצת הנוער בה רארש גדל. "מה יש לו לעשות בישראל? לשחק 2-3 משחקים אמיתיים, מול קבוצות איכותיות? זה הרי מה שהוא עשה כששיחק ברומניה. אם היה מתייעץ איתי, הייתי אומר לו ללכת לשחק בליגה השנייה בצרפת או באיטליה. זה היה יכול להיות פתרון הרבה יותר טוב בשבילו".

רארש איליה מכבי תל אביב
ירוויח את הצ'אנס הבא? איליה | אריאל שלום

טראיסטרו מספר שבחודש דצמבר האחרון, חתם איליה על חוזה עם סוכן חדש שמייצג שמות גדולים בכדורגל העולמי, כולל רומלו לוקאקו. "מצד אחד הוא חתם עם סוכן גדול. מצד שני, אם הסוכן הזה היה מאמין בו, הוא לא היה שולח אותו לשחק בישראל", אמר.

איליה ערך 5 הופעות בלבד במדי מכבי תל אביב בליגה. הוא בישל כאמור בישול ראשון במשחק הליגה האחרון נגד הפועל ירושלים לערן זהבי. במסגרת גביע המדינה רשם הופעה אחת.