מכבי נתניה במשבר: אכזבה גדולה מצמד הבלמים גלאבוב ושלמה

play
רז שלמה מכבי נתניה לצד איינאו פרדה הפועל ירושלים | דני מרון
זועבי בן ה-16 סחט פנדל, הפועל י-ם הנחילה למכבי נתניה הפסד רביעי רצוף 05:59

כחודש לפני חצי גמר הגביע, היהלומים סופרים חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון ועל המוקד ניצבים השניים שביצעו טעויות קריטיות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה רשמה אמש (שלישי) הפסד רביעי ברציפות ומשחק חמישי ברצף ללא ניצחון, אחרי שנוצחה בביתה 2:0 על ידי הפועל ירושלים. היהלומים רשמו עוד משחק רע ואין ספק שהמשבר הגדול אליו נכנסה הקבוצה, מגיע בטיימינג גרוע מאוד אם לוקחים בחשבון את העובדה שבעוד פחות מחודש תשחק מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה נגד מ.ס.אשדוד וכרגע גם החלומות על זכייה בתואר נראים רחוקים מאוד.

בנתניה הביעו אכזבה גדולה מהיכולת החלשה של חוליית ההגנה ולא בפעם הראשונה. צמד הבלמים, רז שלמה שחזר מהרחקה ופלאמן גלאבוב שעד לפני שבועות לא רבים היו אחד הצמדים הכי טובים בליגה, בתקופה האחרונה מרבים לשגות ונתניה סופגת לא מעט, בעקבות טעויות ישירות של השניים. גם חסרונו של בוריס אנו מהקישור האחורי התברר כקריטי, ולא סתם אומרים בנתניה שהוא הפך העונה לאחד משחקני המפתח של הקבוצה ולראיה האחרים שממלאים את מקומו לא מצליחים לספק את האגרסיביות והשליטה במרכז המגרש שהקמרוני מספק.

בוריס אנו מכבי נתניה
חסרונו הורגש והוא ישוב נגד מכבי חיפה. אנו | לירון מולדובן

המאמן רן קוז'וך, שחזר לספסל אחרי שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם, יצטרך למצוא פתרונות למצב, בצוותא כמובן עם המנהל המקצועי אלמוג כהן. בנתניה מדגישים כל הזמן ששיתוף הפעולה בין השניים הוא מצוין והמאמן מקבל קרדיט גדול, בעיקר על הדרך שעשתה הקבוצה מהמיקום בתחתית בתחילת העונה ועד התברגות בפלייאוף העליון והגעה לחצי גמר הגביע.

המשחק הקרוב של נתניה יהיה בשבת הקרובה נגד מכבי חיפה, כאשר כבר עתה ברור שאנו יחזורלהרכב, בעוד יחסרו לקבוצה אביב אברהם ויובל שדה המוצהבים.