הפועל תל אביב קיבלה 22 אלף שקל ממכבי תל אביב על יונתן כהן

play
קיבל גיבוי. יונתן כהן | ברני ארדוב
עמוק בבוץ: הפועל תל אביב הפסידה 2:1 לבני ריינה והסתבכה בתחתית 03:20

כחלק מריכוז תביעות דמי סולידריות והשבחה של האדומים, גם היריבה העירונית העבירה סכום קטן עבור התקופה של החלוץ במתחם חודורוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בנפרד מהמציאות הניהולית החדשה והמצב בליגת העל, בהפועל תל אביב עוסקים בשבועות האחרונים בסוגיה משפטית שכבר מניבה פירות ראשונים עבור המועדון, והיא ריכוז תביעות דמי סולידריות והשבחה מקבוצות שנהנות משירותיהם של שחקני האדומים לשעבר, אחת מהן היא היריבה העירונית מכבי ת"א, שהעבירה להפועל סך של 6,000 יורו (כ-22 אלף שקלים) בעבור התקופה הקצרה של יונתן כהן במתחם חודורוב.

הסכום הגיע להפועל ת"א למעשה בשתי פעימות, כאשר בראשונה האדומים קיבלו פיצוי יחסי על העונה של כהן בפיזה האיטלקית, שרכשה את השחקן ממכבי ת"א בזמנו, כמו גם על העונה הנוכחית, כשהשחקן מושאל מפיזה ויירכש על ידי הצהובים רשמית בסיום העונה. התביעה הוגשה באמצעות משרד עורכי הדין הגרמני-פורטוגלי Berlin Sports Law המתמחה בתביעת דמי סולידריות ודמי אימון בכל העולם, כאשר נציג הקבוצה בישראל, בין היתר גם של סוכנות השחקנים Berlin Sports – Bridge for Talents, הוא מאור רחמני.

הסכום הגיע בשתי פעימות. יונתן כהן | אריאל שלום

מעבר לכך, המשרד פועל כל העת על מנת לאתר עבור האדומים תיקים משפטיים נוספים להכנסות, בעבור שחקנים שעזבו את מתחם חודורוב ועברו לקבוצות אחרות, בישראל ובחו"ל, וזאת בעזרת אלגוריתם אשר סורק את כלל האופציות האפשרויות עבור המועדון, ועבור שאר לקוחותיו, בישראל ובעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי