הדיון נדחה לבקשת מכבי חיפה, שישה שחקנים הושעו מיידית

play
שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר מחזיק את שאפי סוליימאנוב | דני מרון
בדקה ה-96: הפועל באר שבע הפכה פיגור בדרך ל-1:2 גדול על מכבי חיפה 03:54

בית הדין נענה לבקשת שתי הקבוצות להיערך לייצוג השחקנים הנאשמים, אך בעקבות הדחייה במחזור הקרוב תחסר הפועל באר שבע ארבעה שחקנים בכירים, ואילו הירוקים רק את עבדולאי סק

(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הודיע הבוקר (חמישי) על דחיית הדיון שנקבע להיום ב-16:00, בעניינם של שחקני מכבי חיפה והפועל באר שבע שהועמדו לדין בעקבות התגרה בסיום המשחק בין הקבוצות ביום שני האחרון. שתי הקבוצות ביקשו היתר לייצוג הנאשמים ונענו בחיוב.

במקביל, בית הדין קבע כי השחקנים שחומר הראיות מצביע על התנהגות אלימה מצדם יושעו מיידית עד להכרעה בעניינם. מדובר בעבדולאי סק ובאסם זערורה ממכבי חיפה, ובשאפי סוליימאנוב, אדריאן פאון, מיגל ויטור ויוג'ין אנסה מהפועל באר שבע.

אלא שהכרעה כזו לא תהיה לפני מחזור המשחקים הקרוב, כשרק הירוקים ביקשו לדחות את הדיון בשבוע, אך הדיין עו"ד ישראל שמעוני קבע כי בירור האירועים בנוכחות הנציגים משתי הקבוצות ייטיב את מלאכת השיפוט, ובעקבות כך תופיע הקבוצה של אליניב ברדה ללא ארבעה שחקנים חשובים למשחק חוץ קריטי במרוץ האליפות נגד מ.ס. אשדוד בחוץ (שני ב-20:30, ספורט4), בעוד ברק בכר יחסר רק שחקן בכיר אחד בדמותו של סק נגד מכבי תל אביב.

שחקני מכבי חיפה מתעמתים עם שחקני הפועל באר שבע
| דני מרון
שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא
קללות ואגרופים. מהומת ענק בטרנר | דני מרון

מהומת הענק בטרנר

יעקב שחר ואלונה ברקת בהודעה משותפת: "המשחק איבד כל ערך וטעם"
ב"ש כועסת והמומה: "כתבי האישום הם אפליה שערורייתית"
המהלך שארז כלפון יקדם: המנהלת תוכל לקנוס ישירות את השחקנים

"אני ער לכך כי מספר השחקנים המושעים (קל וחומר שחקני הסגל) מקרב שחקני באר שבע עולה על מספרם של המושעים מקרב מכבי חיפה, חרף העובדה כי הסרטונים שבאו בפני (כמו גם הצפייה במקצת האירועים בזמן אמת) אינם מלמדים כי מעורבות שחקני באר שבע באירועים הייתה גדולה ממעורבות שחקני חיפה", הסביר הדיין. "ואולם התוצאה האמורה הינה פרי של האירועים לכאורה כעולה מתיאורם בדו"ח השופט והמשקיף בלבד, ובטרם ניתנה לתביעה הזדמנות מלאה להציג ראיותיה, ואין בתוצאת ביניים זו לרמז על אחריות עודפת כזו או אחרת של מי הקבוצות".