ההתאחדות ענתה לברקת: "מובילה הסתה פרועה, מי שלא תישן זו את"

play
לא מקבלים התנהגות כזאת. הירוקים צפויים לעשות בדק בית רציני ויסודי | דני מרון
בדקה ה-96: הפועל באר שבע הפכה פיגור בדרך ל-1:2 גדול על מכבי חיפה 03:54

ההתאחדות הגיבה למתקפה מבעלי הפועל באר שבע: "שליחים מטעם המועדון באיומים שלא פגשנו". ברקת השיבה: "המתקפה האישית כלפיי מעידה על מי שעומד מאחוריה. ההחלטה נוגדת כל הליך משפטי תקין"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ליבוי היצרים על רקע דחיית הדיון בעניין המעורבים בקטטת הענק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה נמשך. אחרי שהבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת תקפה את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הבוקר (חמישי), הגיעה התגובה החריפה של ההתאחדות.

"הגברת אלונה ברקת היקרה והנכבדת, השאלה החשובה באמת היא איך את תשני בלילה לנוכח ההסתה הפרועה אותה בחרת להוביל באופן אישי וכבעלים של הפועל באר שבע כנגד תובע ההתאחדות והמערכת המשפטית של הארגון שאת חברת הנהלה בו, למקרה ששכחת", לשון ההודעה.

"כל האמירות שלך, שנחזו לרגע כהתנצלות כנה בפני הקהל בגין האירועים האלימים החמורים במשחק בין קבוצתך למכבי חיפה שהמיטו קלון על הכדורגל הישראלי, הופכות ברגעים כאלה חסרות כל משמעות. לכל אלה מתלווה מסע מתוזמר של שליחים, מטעם עצמם או מטעם המועדון המפואר בראשו את עומדת, חלקם בלשון חלקות ואחרים באיומים שטרם פגשנו, לפגוע באנשי המערכת המשפטית של ההתאחדות לכדורגל, לגדף ולנאץ אותם בקללות שהדעת לא סובלת. הנחנו את נציגי המערכת להגיש תלונה במשטרת ישראל כנגד כל מסרון או איום שמופנה אליהם בדרך אחרת ויש רבים כל כך".

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע
גם היא הבינה: אין דרך חזרה. אלונה ברקת | דני מרון

סערת הקטטה בטרנר

ב"ש כועסת והמומה: "כתבי האישום הם אפליה שערורייתית"
12 שחקנים לדין בעקבות הקטטה, חיפה שוקלת לבקש לדחות את הדיון
צפו: האם התגרות מצדו של עומר אצילי הובילה לתגרה בטרנר?

עוד מסרה ההתאחדות לברקת: "חומרי הבעירה הללו הם חרב פיפיות. צר לנו על כך, אבל הדבר לא ייוותר רק בחזקת אכזבה או קריאת השכמה וההתאחדות תבחן את כל האפשרויות המשפטיות העומדות בפניה לנוכח התנהלותך כבעלים וכחברת הנהלה. אם תיפול שערה אחת מראשו של בעל תפקיד בהתאחדות לכדורגל ובמערכת המשפטית, מי שלא תצליח לישון באף לילה זאת את. לא מאוחר לעצור את מחול השדים הזה ויפה דקה אחת קודם.

ההתאחדות לכדורגל תמשיך להעניק עצמאות מלאה לבתי הדין שלה, לנציגיה המשכילים, המקצועיים, שעושים עבודתם נאמנה גם לנוכח התקפות פרועות. בתי הדין היו, הינם ולעולם יהיו עצמאיים. בהכירך את המערכת הזאת היטב, ידעת כי יש לך אפשרות לערער על החלטה שלדעתך אינה נכונה, אבל בחרת בדרך השיסוי והביזוי. זהו עוד יום עצוב. נקווה שלא יהפוך גם לנורא".

שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא
קללות ואגרופים. מהומת ענק בטרנר | דני מרון

אלונה ברקת הגיבה לדברי ההתאחדות ורשמה: "מעולם לא היה מרחק גדול יותר בין קהל אוהבי הכדורגל לבין מקבלי ההחלטות בבית הדין ובהתאחדות, כפי שהיה היום. מכבי חיפה מבקשת לדחות את הדיון, בזמן שהפועל באר שבע מודיעה על התייצבותה. בית הדין נענה לבקשתה, דוחה את הדיון ובמקביל, משעה ארבעה שחקני הפועל באר שבע עד קיום הדיון, בניגוד לכל הליך משפטי תקין ועקרונות יסוד של השיטה".

"עיוות הדין כפי שבא לידי ביטוי בהחלטה היום, הוא מעבר להחלטה שיפוטית אותה נתקוף בערעור. הוא ליקוי מאורות שיורד לשורשם של דברים שאני רואה זאת מחובתי לתקן אותו, בשדה המשפטי ובכל שדה אחר. הודעת ההתאחדות והמתקפה האישית כלפיי, מעידה בעיקר על מי שעומד מאחוריה. הדבר לא ירפה את ידיי, לטובת כל אוהדי קבוצות הכדורגל בישראל".