סגירת שערים מוקדמת, צפייה משותפת, ספחי ת"ז. ההכנות למשחק בחיפה

סגירת היציע הצפוני בפני מרבית המנויים, גרמה לכמה צעדים מיוחדים לקראת המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב (20:30). המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים, האצטדיון "ייסגר" חצי שעה לפני שריקת הפתיחה ויש גם תחזית לחגיגות ספונטניות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשלים היום את הכנותיה למשחק הערב (שני, 20:30) מול מכבי תל אביב שעשוי להיות גם משחק ההכתרה של הקבוצה לאלופה – אם היא תנצח והפועל באר שבע תפסיד באשדוד. בשל העונש של סגירת היציע הצפוני ופתיחתו לנשים וילדים עד גיל 12 בלבד, ארגוני האוהדים ישהו קרוב יותר לאוהדי מכבי תל אביב, מה שגורם להכנה מוגברת של המשטרה.

במשטרה החליטו לסגור את השערים חצי שעה לפני שריקת הפתיחה. בנוסף, בחיפה הבהירו שכל ילד שיגיע למשחק עם כרטיס ליציע הצפוני יצטרך להחזיק בצילום ספח תעודת זהות של ההורים המעיד על הגיל שלו, זאת כדי למנוע כניסה של אנשים שאינם עומדים בהגבלת הגיל.

בשל העובדה שאלפי מנויים יישארו בחוץ, פנו ראשי האולטראס של חיפה לראש עיריית חיפה וסיכמו איתה על הקרנת המשחק במסך ענק, ברחבת הפסל באצטדיון. ההערכה היא שאלפי אוהדים שלא יוכלו להיכנס לאצטדיון, יגיעו לצפייה המשותפת ושאם הקבוצה תזכה באליפות, המקום יתמלא ויהיו חגיגות ספונטניות.

בקבוצה סירבו להיכנס לחישובים והבהירו לשחקנים שעליהם להגיע מרוכזים אך ורק במשחק כדי לנצח את היריבה. "הגענו למאני טיים ואנחנו צריכים להופיע", אמר שחקן בחיפה, "ברור לכולנו שאחרי ההפסד בטרנר אנחנו חייבים רק ניצחון הערב".

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה שוקלים להחזיר למועדון את דקל קינן
צפו במפגן התמיכה: אלפי אוהדי מכבי חיפה הגיעו לאימון
רשת חציצה הותקנה ביציעים, סבע יחזור להרכב מול מכבי תל אביב?