הפועל פתח תקוה חגגה: "מועדון שחוזר לחיים". זובאס וטיבי על הכוונת

play
נגמר הסיפור. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עלייה | דני מרון
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עליית ליגה 00:24

הכחולים ששבו לליגת העל אחרי שמונה שנים, כבר מתכננים את העונה הבאה. המאמן עופר טסלפפה יישאר, אבי ריקן ברשימה

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקוה חגגה אתמול (שני) את חזרתה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי, כאשר אחרי שמונה שנים בליגה הלאומית היא ניצחה את בני יהודה 0:6 והבטיחה את הכרטיס לליגת העל.

"זה הישג ספורטיבי ואנושי מרשים, וזה מאוד כיף", אמר מנכ"ל המועדון אבי יחיאל לוואלה! ספורט, בטרם התפנה ללילה ארוך של חגיגות עם אנשי הקבוצה והאוהדים. " מעבר לעליית הליגה, זה מועדון שחוזר לחיים אחרי המון שנים. זה באמת סיפור מאוד טוב", הוסיף יחיאל, שימשיך בתפקידו גם בעונה הקרובה.

בשבועות האחרונים החלו במועדון בהכנות מאחורי הקלעים לקראת העונה הבאה בליגת העל. מאמן הקבוצה, עופר טסלפפה, לא חתום על חוזה לשנה הבאה, אך במועדון מבהירים שהדבר ייסגר בימים הקרובים והוא זה שיקבל את הקרדיט, להוביל יחד עם עוזרו הנוכחי אייל ברוך, גם בליגת העל.

טסלפפה נמצא כעת במהלכו של קורס הפרו, כך שגם עניין התעודה לא יהווה מכשול לקראת ליגת העל.
תקציב המועדון יגדל מן הסתם, אולם בשלב זה מתקשים ראשי הקבוצה לומר על איזה סכומים מדובר. הדברים תלויים הן בכסף שיקציב אדם נוימן, הספונסר הראשי, והן בסכומי הכסף שייכנסו ממכירת מנויים לעונה הבאה. העונה היו לפתח תקווה למעלה מ-2,000 מנויים, כאשר הצפי הוא לפחות לכמות כפולה ולמעלה מכך, לקראת הקיץ הקרוב.

שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | מאור אלקסלסי

בקבוצה מדגישים שיהיו שינויים, אבל מעוניינים לשמור על השלד הנוכחי של הקבוצה, בעיקר בשל החיבור והדינמיקה שנוצרו במהלך העונה האחרונה. שחקנים כמו רז שטיין, עידן ורד, רם לוי, אופק אושר ומתן גושה ימשיכו וגם ג'ימי אלכסיס, שהיה מהשחקנים הבולטים, צפוי להישאר.

במועדון יחלו בקרוב במלאכת צירוף שחקנים בכירים, כאשר שמותיהם של השוער הליטאי אמיליוס זובאס, הקשר אבי ריקן והבלם איתן טיבי, הוזכרו כמועמדים להגיע. בקבוצה ינסו ללמוד לקח מטעויות של שנים עברו ויחפשו שחקנים ותיקים, לצד זרים טובים וצעירים מקומיים, כדי לנסות ולהימנע מקרבות הישרדות. כמו קבוצות אחרות, גם בפתח תקוה ימתינו לראות אילו שחקנים ישוחררו מהקבוצות הגדולות.

אוהדי הפועל פתח תקוה
מופע ביציעים של אוהדי הפועל פתח תקוה | דני מרון

אחד הדברים הכי בולטים העונה בעלייה של הפועל פתח תקוה הוא נושא האוהדים, שהגיעו בהמוניהם לכל משחק והעניקו לקבוצה תמיכה אדירה. אין ספק שאחרי ירידת שתי קבוצות עם מעט מאוד אוהדים כמו סקציה נס ציונה ועירוני קרית שמונה, החזרה של הפועל פתח תקוה תוסיף הרבה צבע וגם כמות קהל גדולה לליגת העל.

"אני אשכרה בוכה. לא היו לי דמעות כחולות ולא בכיתי ככה מאז ההחמצה של יניב עופרי נגד ראפיד וינה", סיפר בהתרגשות אוהד הקבוצה, הקומיקאי והבמאי איתי שגב. "אני גאה להיות אחד מהבעלים של הקבוצה הזו. ‏שנים של הדחקה, אחרי שנים שמשקרים לעצמינו שהכחול לא דוהה. כמה חיכיתי לצעוק 'כחול עולה' מבלי להיות פאתטי, פתח תקוה של הפועל ואלוהים כחול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי