יונתן כהן: "איביץ' פגע בתדמית שלי. הדברים שאמר הם בולשיט"

play
יונתן כהן, מכבי תל אביב | אריאל שלום
חזיזה וסבע מחקו שער אדיר של קניקובסקי, 1:3 נהדר למכבי חיפה על מכבי ת"א 04:08

שחקן מכבי תל אביב במסע"ת לקראת באר שבע (ב', 20:30, ספורט3): "זה נושא רגיש עבורי. לא אהבתי את האמירה שלו על עודף משקל, היא לא נכונה. בעונה הבאה אגיע לטרוף את הדשא"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר את הפועל באר שבע (שני, 20:30, ספורט3) במחזור הלפני אחרון של עונת 2022/23 ותנסה להשיג ניצחון שיקרב אותה אל היריבה. בעקבות עונש הפחתת הנקודות שספגו מכבי חיפה ובאר שבע, לצהובים עדיין יש סיכוי לסיים במקום השני שיעניק קצת יותר יוקרה וטעם לעונה לא מוצלחת שנגמרת בלי תואר. בנוסף, מכבי תל אביב תרצה כמובן לשמח את האוהדים עם ניצחון במשחק הבית האחרון של העונה.




דעה: למכבי תל אביב אסור להשאיר את אייטור קראנקה
מכבי תל אביב מתעניינת בדיאנדרה ידלין היהודי
פרוייקט מנספורד: אחרי הכישלון, 18 שחקנים חתומים לעונה נוספת

יונתן כהן, מכבי תל אביב
יונתן כהן, מכבי תל אביב | אריאל שלום

יונתן כהן שחווה שתי עונות מאכזבות אמר במסיבת העיתונאים: "קצת קשה להשות בין שתי העונות האחרונות. אלו שני מועדונים שונים, ליגות אחרות. באיטליה היה קצת יותר קשה, אתה מחוץ לבית, בלי המשפחה, הסיטואציה קצת יותר קשה. חזרתי למכבי תל אביב עם ציפיות, בטח לא כאלה שבסוף מאי ישאלו אותי למה אני לא משחק ולמה הייתה לקבוצה עונה לא טובה. אבל אני מסתכל על העתיד, אני חיובי ויודע שיהיה טוב בהמשך.

הקשר המשיך: "קשה להצביע על משהו אחד שלא עבד. אני מסתכל על הדברים החיוביים. עברתי עונה לא פשוטה, היו פציעות שעיכבו אותי, בשנה שעברה לא שיחקתי אז החזרה לעניינים הייתה יותר קשה. בעונה הבאה אגיע לטרוף את הדשא".

על הלקחים מהעונה הזו אמר: "למדתי שלא הכול קל בחיים, שצריך להתמודד עם ביקורת וכישלונות. היו משחקים שהפעולות לא עובדות, הביטחון אובד. כשאתה לא משחק, קשה לייצר רצף וביטחון. אני מאמין שיהיה בסדר, אני והקבוצה יודעים איפה נכשלנו. אני מאמין בעצמי ויודע מה נתתי למועדון, אני חושב שיכולתי לעזור יותר, אבל זה לא תלוי בי. אני לא רוצה להיכנס למי אשם. אני מאוכזב מאוד מהעונה הזו, אבל מסתכל קדימה".

כהן נשאל לגבי הרמיזות של ולאדן איביץ' בתחילת העונה על כך שהוא לא משחק בגלל עודף משקל והשיב: "זה נושא קצת רגיש מבחינתי. לא אהבתי את האמירה הזו, היא לא נכונה. הגעתי אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן. נפצעתי אחרי 3-4 אימונים ובגלל זה לא שיחקתי. זה פגע בי תדמיתית – שאני כביכול לא מקצוען, זה בולשיט ואלו שטויות. אבל לא באתי לפה בשביל מלחמות ושכחתי מזה".

כהן התייחס לעמדה שייעד לו איביץ': "באיטליה היה לי מצב קצת בעייתי ומאוד רציתי לחזור למכבי. היו הרבה שיחות בקיץ ונאמר לי בשיחות שאשחק כווינגר שמאלי במערך של שלושה בלמים – אבל שיהיו שינויי מערך ואשחק בעמדות נוספות. ידעתי שאם אקבל את הבמה אני אשתלב, אתם יודעים שאני יודע לשחק בהרבה תפקידים. זה לא עבד, היינו מקובעים לשיטה אחת, אבל אלו דברים שלומדים מהם".

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב
אי אפשר לחפש תירוצים. קראנקה | דני מרון

המאמן אייטור קראנקה: "לבאר שבע חסרים 10-11? אנחנו צריכים לנצח, זה המשחק האחרון בבית ואנחנו צריכים לחשוב איך לעשות נקודות ולא להתייחס לחוסרים שלהם. יש הרגשה של אכזבה מסיום העונה, כולנו רצינו להיות בגמר הגביע ולהיאבק על האליפות, אבל צריך להמשיך ולא לוותר. לסיים את העונה כמו שצריך ולחשוב על העונה הבאה".

קראנקה הוסיף: "המטרה היא להיות הכי טוב שאפשר. זה מה שאני מנסה לעשות כל יום. לעבוד קשה, לשפר את השחקנים והקבוצה. אני גאה בגישה של כל שחקן ושחקן העונה, אין לי תלונות. התוצאות לא הגיעו, אבל כמו שאמרתי לשחקנים אחרי ההפסד בחיפה: אני יודע שהם עשו את הכול".

על העזיבה של ברק יצחקי: "הופתעתי כששמעתי על העזיבה של ברק. שיתוף הפעולה בינינו היה טוב מאוד. אני מאחל לו בהצלחה".