"מכבי חיפה הגישה לאברג'ל הצעה מצוינת, גם כספית וגם מקצועית"

גורמים שמעורים בפרטים טוענים שהירוקים הציבו את הקשר היהודי כמטרה מרכזית לקיץ. בצרפת מספרים שהאלופה הישראלית כבר מנהלת מגעים גם עם לוריין. הקשר בן ה-30 ממתין להבהרות מקבוצתו לפני שיקבל החלטה

(גודל טקסט)

בצרפת מדווחים היום (שלישי) שמכבי חיפה הגישה הצעה מפתה ללורן אברג'ל ושהקשר היהודי-צרפתי אמור להשיב עליה בקרוב. התקשורת המקומית סיפרה כבר לפני כחודש וחצי על ההתעניינות ולפי הדיווח היום, הירוקים כבר מנהלים מגעים עם קבוצתו לוריין ואברג'ל שוקל לעזוב את צרפת לראשונה ולהצטרף לאלופה הישראלית.

אברג'ל הוא קפטן לוריין ויש לו חוזה בקבוצה עד קיץ 2025. יחד עם זאת, ב-le10sport נכתב: "ההצעה של מכי חיפה מצוינת, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית". עוד הוסיפו בדיווח ש"אברג'ל מחכה להבין מלוריין מה התכניות לגביו לעונה הבאה לפני שהוא יקבל החלטה סופית".

גורמים המעורבים בפרטים סיפרו שבחיפה הציבו את אברג'ל כמטרה עיקרית לקיץ הקרוב והגישו הצעה גבוהה מאוד. העובדה שהשחקן יהודי הגבירה את הרצון לצרפו ואם הוא יגיע, יגדלו הסיכויים להישארותו של דילן בטובינסיקה.

שחקן לוריין, לורן אברג'ל מול שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי
שחקן לוריין, לורן אברג'ל מול שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי | אימג'בנק GettyImages, Jean Catuffe

שלוש עליכם: מכבי חיפה זכתה באליפות שלישית ברציפות
בכר: "לפי התוצאות, זו העונה הגדולה אי פעם של מכבי חיפה"
מספרי ברזל: מספרי האליפות השלישית ברציפות של מכבי חיפה
סק ושרי 8, אצילי 9 ומי קיבל את 10? ציוני האליפות של מכבי חיפה
תקדים אחר תקדים? הדרך של מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות

אברג'ל התחיל את הקריירה במארסיי ורשם שתי הופעות קצרות בעונת 2013-14. לאחר מכן שיחק גם באז'קסיו ונאנסי, לפני שתם בלוריין ב-2019. יש לו 99 הופעות בליגה הבכירה בצרפת (26 מהן העונה) ו-161 הופעות בליגת המשנה.