שבחים לפיירו שהצטיין במקביל לאשפוז בנו, גרשון סיכם לעוד עונה

play
פרנזי פיירו | אריאל שלום
בפעם השלישית ברציפות: מכבי חיפה זכתה באליפות לאחר 1:5 מוחץ בנתניה 06:31

חלוץ מכבי חיפה הבריק במשחק האליפות בעת התמודדות עם מצב משפחתי מורכב: "הוכחה למקצוענות". הבלם ממשיך: "זה הפך לבית"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במקביל למשא ומתן המתקדם מול ג'וש כהן, מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על שחקן שבאופן סופי ימשיך לעונה הבאה – רמי גרשון. הבלם בן ה-34 שסיכם לעונה נוספת ישלים שבע עונות בירוק, כאשר בשש השנים שלו עד כה הוא ערך 118 הופעות בכל המסגרות.

"אני מאושר וגאה להמשיך לעונה נוספת במקום שהפך לי לבית", סיפר גרשון במעמד החתימה, "מכבי חיפה זה לא רק המועדון הגדול בישראל, זה גם מקום חם ואוהב עם קהל מדהים ואין מאושר ממני".

רמי גרשון מכבי חיפה
ממשיך בירוק. גרשון | מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

מוחמד אבו פאני: "אוהדים שוכחים שאנחנו בני אדם עם רגשות"
דיא סבע: "יש סיכוי שבעונה הבאה לא אהיה במכבי חיפה"
"מכבי חיפה הגישה לאברג'ל הצעה מצוינת, גם כספית וגם מקצועית"

"אנו שמחים שרמי גרשון ממשיך איתנו לעונה נוספות, אחרי עונה מקצועית טובה", הוסיף המנכ"ל איציק עובדיה, "רמי מהווה דוגמא מצוינת להתנהלות מקצוענית של שחקן כדורגל ואין ספק שהוא יתרום מקצועית לקבוצה ובעיקר יתרום מניסיונו לשחקנים הצעירים".

המנהל הספורטיבי גל אלברמן אמר: "שמחים שדמות למקצוענות ומופת על המגרש ומחוצה לו ממשיכה איתנו לעונה נוספת. רמי הוא שחקן מפתח בחדר ההלבשה ויש לו חלק משמעותי בהתפתחות הקבוצה בשנים האחרונות".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה לפני דניס קוליקוב שחקן מכבי נתניה
מצב אישי לא פשוט. פיירו | ברני ארדוב

בעניין אחר, בקבוצה שיבחו את פרנזי פיירו. החלוץ שרשם אולי את משחקו הטוב בקבוצה לדעת רבים במועדון נגד מכבי נתניה במשחק האליפות, שוהה ליד בנו המאושפז בבית החולים. בחיפה אף הבהירו לפיירו שמבחינתם יהיה מובן אם לא יגיע למשחק בנתניה, אך הוא התעקש להגיע וזאת למרות שבנו עבר ניתוח וכאמור נמצא באשפוז.

רבים תהו בסיום המשחק מדוע החלוץ לא חגג את כיבוש השער שלו ובמועדון סיפרו שהוא מודאג מאוד. "זו הוכחה כמה הוא מקצוען", אמרו במועדון , "לא כל אחד היה מגיע בסיטואציה שהוא נמצא , נותן את כל כולו ורושם גם את המשחק הכי טוב שלו".

בראיון ל-103FM, דולב חזיזה סיפר על עתידו אחרי הזכייה באליפות השלישית ברציפות: "כרגע אני נשאר, טוב לי במכבי חיפה. מה יקרה אם תבוא הצעה ממועדון יותר אטרקטיבי ומליגה יותר טובה? כל שחקן רוצה להתקדם. לא אלך למועדון קטן רק כדי להגיד שאני הלכתי".

"גם מבחינה כלכלית, זה תלוי אם יהיה שדרוג משמעותי כמו של נטע לביא ביפן, שמרוויח שם פי 3 או 4 ממה שהיה מרוויח פה בארץ. הוא עשה בחירה נכונה. אתה רוצה לזכות בכמה שיותר תארים, אבל הוא הלך לחוויה, לאו דווקא ליגה או קבוצה יותר טובה. הקריירה יחסית קצרה, אחרי הכדורגל צריך גב כלכלי ואין לך משהו אחר".

חזיזה התייחס גם לקטטה בסיום המשחק מול הפועל באר שבע בטרנר: "אני יצאתי בדקה ה-86, הייתי על הספסל. כולם רצו לאמצע המגרש ואמרתי שאני לא נגרר לזה. כשהתחיל בלאגן הלכתי לשאפי ופאון, בירכתי אותם על הניצחון ואמרתי להם שילכו לחגוג ויעזבו אותנו, ואז קיבלתי מכה".