שוראנוב סיכם, במכבי חיפה יחכו לראות אם יהיה בסגל ליורו הצעירות

play
בדרך לישראל. שוראנוב | אימג'בנק GettyImages, Thomas Eisenhuth
בפעם השלישית ברציפות: מכבי חיפה זכתה באליפות לאחר 1:5 מוחץ בנתניה 06:31

החלוץ היהודי-גרמני יצטרף בקרוב רשמית לאלופה הישראלית. אם יוזמן לסגל נבחרת הצעירה של גרמניה לא יפתח את האימונים עם חיפה ועשוי להיעדר מהמשחק הראשון באירופה. נוסבאום מועמד לתפקיד מאמן הנוער

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה כאשר המטרה להגיע לתאריך היציאה למחנה האימונים בחודש יוני עם סגל מלא. החלוץ היהודי-גרמני אריק שוראנוב שנמצא בארץ מאז יום חמישי צפוי לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח בקבוצה. באלופה סיכמו את מרבית התנאים אל מול נירנברג וההערכה שהעסקה תושלם כבר בימים הקרובים. בחיפה מחכים לראות האם שוראנוב יוזמן לסגל נבחרת גרמניה הצעירה ליורו ואם כך יקרה, הוא לא יפתח את האימונים עם הירוקים. במידה וגרמניה הצעירה תגיע לשלבים הסופיים של אליפות אירופה, הוא אף עשוי שלא לשחק עם האלופה במסגרת המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות. כך או כך, הירוקים משוכנעים שמדובר ברכש נוצץ שישדרג משמעותית את החוד.

בנוסף, נמשכים הניסיונות לסגור את עסקת לורן אברג'יל ובמועדון מעריכים שצירופם של השניים יחזקו מאוד את הסגל הקיים. בלי קשר לקשר היהודי-צרפתי, נעשים ניסיונות לצרף גם את דניאל אדלמן הצעיר השייך לרד בול ניו יורק.

צפו בביצועיו של שוראנוב

עוד במכבי חיפה

ברק בכר: "עד הרגע האחרון התלבטתי אם להישאר במכבי חיפה"
בגרמניה מעריכים: נירנברג תסכים למכור את שוראנוב בפחות ממיליון יורו
שמואל שיימן עשוי לשמש כעוזר המאמן של מסאי דגו במכבי חיפה

הירוקים פועלים כעת לאתר מאמן לקבוצת הנוער שיחליף את מסאי דגו שיעבור לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת. אחד המועמדים שהוזכרו לתפקיד הוא עמיר נוסבאום, שכבר אימן קבוצות בוגרות בליגה הלאומית ובליגת העל.