ניס תוותר עליו? אחרי האכזבה בישראל, רארש איליה בדרך חזרה לרומניה

play
בדרך חזרה לרומניה. איליה | דני מרון
הקהל קילל את קראנקה, פרץ נתן למכבי תל אביב 1:2 דרמטי באשדוד 05:48

שחקן הכנף סיים קדנציה עגומה במכבי תל אביב ועשוי לשלם את המחיר. הקבוצה מהנסיכות שוקלת השאלה לראפיד בוקרשט עם אופציית רכישה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רארש איליה סיים אתמול (שבת) קדנציה מאכזבת מאוד במכבי תל אביב. 9 הופעות בלבד ערך שחקן הכנף בן ה-20 כל המסגרות, והוא סיים אותן עם מאזן עגום, ללא שער ועם בישול אחד.

כעת נראה שהתקופה הלא טובה במכבי תל אביב תעשה את שלה. ברומניה מדווחים שניס עשויה לוותר על רארש איליה ולהחזירו לראפיד בוקרשט, ממנה רכשו את השחקן רק לפני שנה תמורת 5 מיליון יורו. בשלב זה מדובר על עסקה במתווה של השאלה עם אופציית רכישה בתום העונה, אולם גם מכירה מיידית של איליה באה בחשבון מבחינת הקבוצה מהנסיכות, שמן הסתם לא התרשמה מהתפוקה של השחקן בישראל.

רארש איליה מכבי תל אביב
ירוויח את הצ'אנס הבא? איליה | אריאל שלום

איליה קיבל כאמור מעט מאוד הזדמנויות, וגם כשאייטור קראנקה העניק לו כאלה, הוא לא הצליח למנף זאת לדקות משחק קבועות. בסך הכל איליה פתח בהרכב של הצהובים רק פעם אחת, וגם היא הייתה במשחק לפרוטוקול בגביע המדינה.

איליה הצטרף למכבי תל אביב ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר, והגיע על תקן מחליפו של אוסקר גלוך שנמכר לרד בול זלצבורג. מהר מאוד התברר שהוא נכנס לנעליים גדולות מדי, וכעת הוא יצטרך להתניע את הקריירה מחדש, ככל הנראה במולדתו.