מכבי חיפה הודיעה על צירופו של אריק שוראנוב

play
אריק שוראנוב, מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
כ-50 אלף אוהדי מכבי חיפה חגגו אליפות שלישית ברצף ונפרדו מבכר 01:09

החלוץ היהודי-גרמני מצטרף לאלופה אחרי שנרכש מנירנברג. אמר: "מגיע למועדון ענק עם הישגים ועם קהל אדיר". שוראנוב בן ה-21 רשם 7 הופעות ו-2 שערים בנבחרת הצעירה של גרמניה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום על צירופו של החלוץ היהודי-גרמני אריק שוראנוב. השחקן הצעיר (21) שהה בישראל בימים האחרונים, חתם לשלשו שנים והוצג באופן רשמי. הוא צפוי להשתכר כ-300 אלף יורו נטו בעונה וסכום ההעברה מוערך בכ-600 אלף יורו.

שוראנוב הוא הרכש הראשון של מסאי דגו, ובחיפה מעריכים שמדובר בשדרוג גדול לחלק ההתקפי ובהבטחה עתידית. כעת בחיפה יחכו לראות האם הוא יזומן לנבחרת הצעירה של גרמניה ליורו הקרוב. אם שוראנוב יוזמן הוא לא יפתח את האימונים עם האלופה ב-10 ביוני.

לאחר החתימה אמר שוראנוב לאתר הרשמי: "אני שמח וגאה להגיע למועדון ענק עם כאלה הישגים. ההתנהלות של מכבי חיפה היא ברמות הגבוהות ביותר. הקהל והאווירה באצטדיון פשוט נפלאים ואני כבר מחכה לשחק מולם. רוצה לעזור למכבי להשיג ניצחונות, הצלחות ולקדם את הקבוצה ואת עצמי".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "מברכים את אריק על הצטרפותו למועדון הכדורגל מכבי חיפה. אריק שחקן צעיר ומוכשר עם הווה ועתיד מבטיח. אנו מאמינים ביכולתו לעזור לקבוצה באתגרים המקצועיים העומדים לפנינו בעונות הקרובות ולהפוך לשחקן דומיננטי בסגל הקבוצה. ברוך הבא למשפחה הירוקה אריק ובהצלחה".

אריק שוראנוב חותם במכבי חיפה
הרכש הראשון לקראת העונה הבאה. שוראנוב | אתר רשמי, מכבי חיפה

שוראנוב הגיע לאקדמיה של נירנברג כשהיה בן 8 ובשנת 2020 עלה לקבוצת הבוגרים. הוא רשם 56 הופעות בכל המסגרות בקבוצה הראשונה של נירנברג ובהן כבש 12 שערים. העונה שותף ב-15 משחקים והבקיע פעם אחת.

אביו, איגור שוראנוב, היה כדורגלן בעצמו ושיחק בקבוצות קטנות באוקראינה ורוסיה. בזכות מוצאם של הוריו, הוא הוזמן לנבחרות הנערים השונות של אוקראינה (U16-U18), אבל בהמשך עבר לייצג את הנבחרת הצעירה של גרמניה. במדיה של האחרונה רשם 7 הופעות – כולל שתיים נגד ישראל – ומצא את הרשת פעמיים.