מכבי תל אביב ניסתה לצרף את אברג'ל וסורבה. תנסה שוב?

play
לוריין תמקסם רווחים? לורן אברג'ל | אימג'בנק GettyImages, Eurasia Sport Images
הקהל קילל את קראנקה, פרץ נתן למכבי תל אביב 1:2 דרמטי באשדוד 05:48

הצהובים הגישו הצעות לקשר היהודי-צרפתי בשני הקיצים הקודמים, אך שחקנה של לוריין העדיף להישאר במולדתו. עם כניסת מכבי חיפה לתמונה, בקרית שלום בוחנים מחדש את הרעיון. בדרך למאבק ראש בראש?

(גודל טקסט)

הקשר היהודי-צרפתי לורן אברג'ל, המועמד להצטרף למכבי חיפה, זכה בשנתיים שעברו להצעות ממכבי תל אביב אך העדיף להישאר בלוריין מהליגה הראשונה בצרפת. הקשר האחורי שיכול לשחק בליגת העל על תקן ישראלי היה בשני הקיצים האחרונים על הכוונת של מכבי תל אביב שניסתה לרכוש אותו, אבל סורבה גם כי קבוצתו לא רצתה למכור וגם כי הוא עצמו העדיף להמשיך בצרפת.

כעת בשלו התנאים למעבר של אברג'יל ומכבי חיפה נכנסה לתמונה. גם מכבי תל אביב בוחנת מחדש את הרעיון נוכח השינוי שחל בעמדת השחקן וקבוצתו. ההערכה היא שמחירו של אברג'ל נע סביב 1.2 מיליון יורו ושכרו סביב 500 אלף יורו נטו.

לורן אברג'ל, שחקן לוריין
לורן אברג'ל, שחקן לוריין | אימג'בנק GettyImages, Sylvain Lefevre

למכבי תל אביב לא חסרים שחקנים בקישור האחורי. דן גלזר, דור פרץ ויוריס ואן אובריים חתומים לעונה הבאה ואילו האופציה על אייל גולסה תמומש, כך שגם הוא כבר בפנים. יחד עם זה, העובדה שאברג'ל לא נחשב לזר יכולה להוות סיבה מספיק טובה להתקדם בעסקה כזו והדברים על השולחן כמו מול שחקנים ישראלים המשחקים בחו"ל ויכולים להרים את הרמה בקרית שלום.