הפועל באר שבע החליטה: חאתם אלחמיד חוזר לקבוצה

play
אלחמיד | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5 07:11

הפועל חיפה קיוותה להשאירו בהשאלה לעונה נוספת וקבוצות נוספות התעניינו בשירותיו, אבל הבעלים אלונה ברקת הטילה וטו והוא ישוב למועדון בעונה הבאה בהתאם לחוזהו, ואולי אף מעבר לכך

(גודל טקסט)

חאתם עבד אלחמיד חוזר להפועל באר שבע. במועדון החליטו להחזיר את הבלם אחרי שהושאל בעונה החולפת להפועל חיפה, מתוך מטרה ברורה להיאבק בעונה הבאה על כל התארים ומתוך הכרה בכך שאלחמיד הוא גורם משמעותי שיכול לסייע לקבוצה בהתמודדויות השונות, כולל להשיג פעם נוספת את הכרטיס לשלב הבתים בקונפרנס ליג.

לאלחמיד יש חוזה לעונה נוספת במועדון, אבל הפועל חיפה רצתה אותו לעונה הבאה וגם קבוצות אחרות התעניינו בצירופו. בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, החליטה שאין מקום לדון בהשאלתו עונה נוספת ושהיא רוצה שהוא יחזור לשורות הקבוצה, ואולי אף יישאר לעוד שנים רבות לאחר מכן.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם חאתם עבד אלחמיד
יש עדיין לאן לשאוף. ברדה עם אלחמיד | דני מרון

כזכור, לאלחמיד הייתה בעיה אישית במהלך העונה והוא היה זקוק לשהות ממושכת בצפון לצד אימו, ובסופו של דבר על פי בקשתו הוא שוחרר בהשאלה להפועל חיפה. כעת הדברים השתנו והבלם מתכוון גם מצדו לחזור לקבוצה עמה זכה בעבר באליפות ובגביע המדינה.

מי שכמובן אמור להמשיך במרכז ההגנה גם בעונה הבאה הוא מיגל ויטור. השניים שיתפו פעולה בעבר, אבל להפועל באר שבע אופציות נוספות כמו איאד אבו עביד שחוזר מפציעה ארוכה שהשביתה אותו למספר חודשים ומתוכנן לשוב לסגל לאימוני טרום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי