רועי משפתי לאחר החתימה במכבי תל אביב: "נילחם על כל התארים"

play
מצפה למשחק הראשון בבלומפילד. משפתי | אתר רשמי, מכבי תל אביב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5 07:11

השוער שעזב את מכבי חיפה ועבר לקריית שלום, בריאיון לאתר הרשמי לאחר שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "בלומפילד זה הר געש"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נפרדה הבוקר (שלישי) מדניאל טננבאום ושעה קלה לאחר מכן כבר הודיעה על החתמת רועי משפתי כמחליפו. משפתי בן ה-30 הפך למצטרף הראשון של הצהובים לעונת 2023/24 והוא אמור להתחרות על אפודת השוער הראשון עם דניאל פרץ אחרי ששימש כמחליפו של ג'וש כהן במכבי חיפה בשנתיים האחרונות.

בריאיון ראשון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, סיפר משפתי: "אני מרגיש מצוין, התחושות טובות ואני שמח להגיע למועדון גדול כזה ומצפה לתחילת השנה. גדלתי בראשון לציון, אני יודע מה זה מכבי תל אביב כי כל החברים אוהדים את הקבוצה. זו קבוצה שצריכה להילחם על כל התארים ואני מאמין שנעשה את זה. אתן את הכל כדי לעשות את הכי טוב על המגרש ולשמח את האוהדים והאנשים שמאמינים בי, כל החיים עבדתי קשה ואמשיך לעשות את זה בשביל שנצליח".

רועי משפתי, שוער מכבי תל אביב
מצפה למשחק הראשון בבלומפילד. משפתי | אתר רשמי, מכבי תל אביב

משפתי ילבש במכבי תל אביב את המספר 90 ולקראת המשחק הראשון שלו באצטדיון בלומפילד כשחקן הקבוצה, בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, אמר: "כשהייתי מגיע לבלומפילד, כל הזמן הייתי מרגיש את האווירה ואת הקהל. זה הר געש. ארצה לעשות הכל כדי לשמח את הקהל ואני שמח להיות חלק מהמועדון הזה ושאוכל לחוות אותו מהצד הביתי. אני כבר מצפה למשחק הראשון בבלומפילד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי