זובאס האריך את חוזהו בהפועל ת"א: "עומדים בפני עתיד טוב יותר"

play
אמיליוס זובאס, שוער הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5 05:54

השוער הליטאי ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה ובחוזהו אופציה להארכת ההתקשרות בשנה נוספת: "מאוד התחברתי למועדון וזה מרגיש טבעי להמשיך כאן את המסע שלי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. יממה אחרי שפרסמנו על כך שאמיליוס זובאס על סף סיכום להארכת חוזהו בהפועל תל אביב, השוער הליטאי חתם היום (רביעי) לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת.

"מאוד התחברתי למועדון ואני מרגיש שזה טבעי להמשיך כאן את המסע שלי", אמר היום זובאס שחתם באמצעות סוכנו תמיר שטינוביץ, "אני מאמין שאנחנו עומדים בפני עתיד טוב יותר – וכבר לא יכול לחכות להתמודד עם האתגרים שיעמדו בפנינו העונה. אני מודה לאוהדים המדהימים של הפועל על כל התמיכה, זה חשוב לי ואני מעריך אתכם. נתראה בבלומפילד".

אמיליוס זובאס שוער הפועל תל אביב
יישאר? זובאס | אריאל שלום

כזכור, זובאס הגיע רק במהלך העונה בתור מחליפו של סטפן מרינוביץ' והיה אחד הגורמים המרכזיים בהישארות הקבוצה בליגה. במשך מספר שבועות התקיים מו"מ בינו לבין ראשי המועדון והפערים היו גדולים והוערכו בכ-100 אלף יורו, אך כעת הושגה הסכמה וזובאס בן ה-32 חתם על החוזה החדש.

השוער אמיליו זובאס נמצא על סף סיכום בהפועל תל אביב לעונה נוספת, וצפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה חדש. זובאס הגיע לאדומים בינואר האחרון, ולאחר שהחליף בין הקורות את סטפן מרינוביץ' היה אחד הגורמים המרכזיים בהישארות הקבוצה בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי