"מעבר לקבוצה אחרת בישראל לא רלוונטי מבחינת דור תורג'מן"

play
דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום
היריבה הבאה של ישראל: אורוגוואי ניצחה 0:2 את ארה"ב ועלתה לחצי הגמר 01:54

סוכנו של חלוץ מכבי תל אביב התייחס לעתידו אחרי השער המרהיב מול ברזיל: "הוא לא רוצה לעבור עוד עונה כזאת, דברים יצטרכו להיחתך בקרוב". על פיינגולד שמסים חוזה בחיפה: "יהיה לו יותר קל לצאת לחו"ל"

(גודל טקסט)

עידן בן אבו, סוכנם של עילי פיינגולד ודור תורג'מן, שניים מהשחקנים הבולטים ביותר של נבחרת הנוער של ישראל שתפגוש את אורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו בארגנטינה, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידם של מגן מכבי חיפה וחלוץ מכבי תל אביב.

האזינו לדברים

על עתידו של דור תורג'מן, לו חוזה עד קיץ 2024 במכבי תל אביב, אמר בן אבו: "הוא רוצה לשחק, הוא לא רוצה לעבור עונה נוספת כפי שהוא עבר העונה על הספסל. אי אפשר להוריד מרמת האימונים במכבי תל אביב. אנחנו רואים שאף על פי שהוא קיבל סביב 160 דקות, הוא עדיין הגיע למונדיאליטו בכושר והוא חד. רמת האימון במכבי תל אביב משביעת רצון, אבל שחקן כדורגל רוצה וחולם לשחק. כל השיקולים נלקחים בחשבון והשחקן יצטרך לקבל את ההחלטה. הוא לא חופשי, יש לו חוזה עד הקיץ הבא והדברים צריכים להיחתך בקרוב – או שחותמים על הארכת חוזה או שלא, ובמקרה שכן הוא יצטרך למצוא את הדרך איך להיפרד, אולי באמצע השנה ואולי בסופה".

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום

בן אבו המשיך: "דור מאוד אוהב את מכבי תל אביב והיא מאוד אוהבת ומעריכה אותו, למרות שזה לא בא לידי ביטוי מבחינת דקות משחק העונה. אני די בטוח שמה שדור לא יבחר, ואנחנו נשב אחרי הטורניר, הוא יהיה שחקן משמעותי בעונה הבאה וזה לא משנה אם במכבי תל אביב או בקבוצה אחרת. מעבר לקבוצה אחרת בארץ הוא לא רלוונטי בכלל, כי זה לא משהו שדור רוצה, מבחינתו מכבי תל אביב זה המועדון הטוב בישראל. אם זה מעבר לחו"ל ללא תמורה, הם יהיו זכאים לדמי השבחה. דמי השבחה לחו"ל הם קבועים. אם הוא הולך לאיטליה, זה קטגוריה A וזה 90 אלף יורו על כל שנה ששיחק במועדון מגיל 15. אוסטריה זה קטגוריה B וקפריסין C".

על פיינגולד אמר בן אבו: "הוא שחקן ברמה של ליגת העל שחייב לשחק. הוא הגיע לחיפה לפני שלוש שנים מרעננה. בגיל 15 בחנו את כל האפשרויות לאן להגיע. הייתה אפשרות להגיע למועדון קטן יותר שבו העלייה לבוגרים יותר ודאית, אבל בסוף קיבלנו החלטה ללכת למועדון גדול מתוך ידיעה שגם במועדון גדול אם הוא יוכיח את עצמו ויראה יכולות, הוא יעלה לבוגרים במועדון גדול שזה הרבה יותר משמעותי מאשר לעלות במועדון בסדר גודל קטן עד בינוני.

"אני חושב וגם עילי חושב שהוא די מתאים לפחות לקבל את הצ'אנס בקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה. אני מודה שאני לא יודע מה התוכניות של מכבי חיפה. יכול להיות שגם הם כמוני מחכים שיסתיים הטורניר בשביל לקבל החלטות. כשהוא יצא לטורניר עדיין לא היה מאמן במכבי חיפה והדברים לא היו ברורים. יכול להיות שהוא יחזור ויודיעו לו שהוא אחד מהשחקנים שאמורים לאייש את העמדה, ויכול להיות שמעדיפים שהוא ייצא לשאלה. ההבדל לעומת תורג'מן, עילי מסיים חוזה ויש לו דרכון אירופאי, כך שהאפשרות שלו למצוא חלופה מעבר לים היא הרבה יותר קלה".

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20, עילי פיינגולד, שון עדרי | GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי